{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Anbefal en underviser i jordtræning {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter en der vil undervise mig og mine ponyer i jordtræning, og ville derfor høre om nogen herinde kan anbefale én i Hillerød omegn som gør det i noget biomekanisk dressur, eventuelt akademisk, fra jorden?
Det er vigtigt for mig af vedkommende ved noget om indlæringsteori. smiley

Jeg startede som de fleste andre med at ride på rideskole, og efter 6 år der, tog jeg på efterskole med min egen pony. Siden da har jeg redet lidt BBH undervisning, uden undervisning og skovtur. Den eneste undervisning jeg har fået i jordtræning var således den smule jeg fik på efterskolen for 5 år siden.
Jeg har i mellemtiden fået større interesse i at træne korrekt og samarbejde fra jorden. Jeg leder derfor nu efter en der kan undervise os i tricks, dog mest, dressur for hånd samt for lange liner da jeg er typen der lærer allerbedst ved "learning by doing".

Gerne så billigt som muligt, men faglighed kommer først. Da jeg er studerende ved jeg ikke hvor ofte det vil være, det afhænger også af prisen, og det er vigtigt at man dermed formår at give os arbejdsmateriale i et godt stykke tid frem fra gang til gang.
Vedkommende skal være 18+

Kender i nogen der passer bare på noget af det så ville jeg blive glad smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en underviser i jordtræning
Kommentér på:
Anbefal en underviser i jordtræning

Annonce