Træning/undervisning Fyn {{forumTopicSubject}}
Hvem kan I anbefale til følgende på Midt/Sydfyn :
-Undervisning hjemme hos en selv, hvor der arbejdes både fra jord og ryg og på bane og i natur.
-hestevenlig tilgang.
-stabil og pålidelig som man kan lave fast aftale med over længere tid.
-behøver ikke nødvendigvis være uddannet, da det drejer sig om elementær omgang og grundridning.
-vedkommende må gerne have erfaring med og forstand på at hest og rytter skal starte op efter lang pause (hesten er uddannet).
En meget vigtig ting er at vedkommende er ærlig og kan holde aftaler... jeg gider ikke spilde min eller andres tid.
Lad mig høre om I kan kender nogle som I kan anbefale jf ovenstående
Tak og god søndag
okt 2014
Følger: 43 Følgere: 526 Heste: 4 Emner: 148 Svar: 532
aug 2013
Følger: 88 Følgere: 26 Heste: 4 Svar: 5
apr 2011
Følger: 8 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 368
Tak for svar. Anne Hansen lyder spændende. Holder hun til på Fyn? Synes ikke jeg kunne se det på hendes hjemmeside (måske bare den der med skoven og træerne
Louise R, har du selv benyttet Anne? Vil hun være god også for en helt nybegynder/barn?
Det er i 5750 området lidt syd for Ringe.
Jeg synes det ville være skønt at finde en i området, eller i hvertfald på Fyn aht kørsel. Det er ærgeligt at betale mere i kørsel end for undervisningen
okt 2014
Følger: 43 Følgere: 526 Heste: 4 Emner: 148 Svar: 532
Og jeg benytter hende selv -har modtaget undervisning af hende i longering, dressur, agilaty samt tur.. alle ting mestre Anne til UG (skal også have undervisning af hende i spring -har jeg bare ikke prøvet endnu) hun er meget pædagogisk og forstår virkelig at forklare tingene så man forstår dem! Hun er hellere ej nervøs for at vise hende hvordan man skal gøre, hun får mildest talt alt til at lykkeds!
Og ja, jeg vil sige hun er god til nybegyndere samt børn, før jeg fik min første hest havde jeg kun redet rideskole og det kunne TYDELIGST set! Så jeg blev "omskolet" så jeg lærte korrekt ridning takket være Anne -hun tager også tingene i et tempo som man selv kan følge med i
Og så ser jeg det kun som et plus at hun VIRKELIG har forstand på hestens biomekaniK fordi når man får undervisning af Anne, skal hun nok sørger for at hesten får brugt sig korrekt
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Camilla Stormont
Laura Lambæk - Fremtidens Hestetræning
Sara Siobahn
Og Anne som der nævnes.
De holder alle til på Fyn. De har facebook sider, så søger du på det skrevne så kommer de frem.
Der udover har vi et par BBH instruktører
apr 2011
Hvor er I gode! Spændende bud. Jeg har prøvet Camilla og synes det var rigtig god undervisning. Men udfordrende at få en fast aftale og svært mht transport. Så det må blive hvis jeg en dag investerer i trailer
Jeg vil bestemt læse lidt op på de andre tre nævnte.
Synes Anne lyder meget tiltalende efter det du beskriver, Louise R
Tusinde tak for jeres svar.
apr 2011
Det var rigtig fint at jeg fik spurgt herinde, for Camilla Stormont var den eneste jeg kendte/havde hørt om og jeg har forsøgt at Google lidt rundt men synes ikke jeg fik så meget ud det. Det er nok af mangel på gode søgeord
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Camilla har fået bil, så dermed er transport lettere.
apr 2011
Det jeg mest ønsker er en fast aftale 1-2, måske tre gange om ugen i de første måneder.
Jeg vil gerne have kontinuerlig træning - det tror jeg vil fungere bedst i starten. Så kan det drosles ned og justeres til mindre i takt med at jeg selv bliver mere sikker i træningen
Det kan godt være at jeg er for krævende, men jeg betaler nu også gerne for det
jul 2010
Følger: 78 Følgere: 155 Heste: 3 Emner: 172 Svar: 1.036
Jeg har nu en aftale med Malene
apr 2011
Så har jeg haft min første undervisningstime ved Anne Hansen - det var virkelig en succes! Næste tid er booket
Tusinde tak for jeres anbefalinger og særligt til dig Louise R, som kunne uddybe din erfaringer så jeg kunne træffe en godt valg
God dag
Træning/undervisning Fyn