Hjælp! Hest med kryds problemer! {{forumTopicSubject}}
HJÆLP!!!!!
Jeg har en let reddet hoppe på 7 år, 166 stg. Den gik igennem handelsundersøgelsen. Jeg købte hende som 5 års lige efter tilridningen. Jeg har haft diverse problemer med den lige siden jeg købte hende. Jeg er selv en aktiv rytter på en LB/LA Niveu.
2 dage efter jeg købte hende stejlede hun og jeg faldt af og brækkede kravebenet. Ingen ville ride hende derefter.
Hun blev longeret indtil jeg selv var klar igen til at ride.Jeg kom ordentlig i gang igen, MEN så blev hun halt og vi fik taget røntgenbilleder og diverse ting og der var INTET!! Det gik over efter en pause.
Så kom vi i gang igen igen.. MEN igen halter hun og jeg fil Michael Brodie ( Sadlemager fra Århus ) til at kigge på min sadle, han stoppede den om. Så prøvede vi igen. MEN den var galt igen. Jeg fik En keoprakter på hende og hun sagde sadlen ikke passede og var stoppet alt for hårdt!
Den fik en pause på 3 måneder hvor jeg købte en helt ny sadle og jeg kom igang igen, men IGEN NU står hun og er halt! det er på højrebagben og hun går nærmest og halter "indad" . Vi tror det kan være hendes korsben i krydset. Men keoprakteren kan ikke sige det pga. hesten har så ondt!
Hvad mener I/ tror I det kan være? Og kan i anbefale en til at kigge på hende??
HJÆLP MIG!
Jeg er virkelig træt af det her problem. Den har haft en masse ungheste nykker som jeg har fået klaret og er nu den kærligste hest. Jeg er aldrig kommet odentlig i gag med den for hver evig eneste gang bliver hun halt på samme ben ( højre bagben )
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.152
Hjælp! Hest med kryds problemer!