{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

horsemanship med ung hest {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg har min nabos unge hest som jeg kan gøre hvad jeg vil med og tænkte at jeg ville træne horsemanship med hende men jeg er ikke sikker på hvilke øvelser der er gode og lave med hende hun ser spøgelser næsten over alt men hun kan dog stadig trækkes rundt uden at hun løber væk
håber i har noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  horsemanship med ung hest
  • #1   26. okt 2017 Hvis du selv er meget rå i det med Horsemanship træning, så ville jeg få en underviser ud. Han/hun vil kunne sætte dig i gang, give dig nogle redskaber og nogle gode øvelser at starte med. Samt han/hun tydeligt vil kunne forklare og vejlede dig når han/hun lærer dig tingene med hesten.

  • #2   26. okt 2017 Du kan prøve at låne nogle bøger om det . Så man ligesom for et indblik idet . Der er bøgerne med Kelly Marks . De er rigtig gode . Prøv og slå dem op . Og bøgerne med Linda Tellington Jones . de er også gode. Jeg laver selv horsemanship med min hest . Og så laver jeg i ridehuset hvor jeg har min hest . Agility med forskellige baner vi skal igennem . Og det giver også et godt samarbejde med ens hest , eller den hest man låner smiley

  • #3   27. okt 2017 Du skal starte med at vinde hendes tillid. Tilbring en masse tid med hende og brug tid på bare at nusse og strigle. Evt. start med at lave tricks. Hvis hesten er tryg ved dig, vil den heller ikke blive så tit forskrækket, da den ved du vil passe på den.
    Du kan søge en masse inspiration på youtube eller tjek min instagram (@ida_flower_spot) hvor der ligger en masse horsemanship videoer smiley


    profilbillede
  • #4   27. okt 2017 Jeg kan virkelig bakke op om Camilla H's svar. Nu ved jeg ikke hvor erfaren du er, men hvis det er en unghest, som du ved har nogle udfordringer med at se spøgelser, og man selv ikke er så rutineret i at arbejde fra jorden, kan træningen risikere at gøre mere skade end gavn smiley så det bedste ville være at finde en der kan se hesten, vise dig nogle øvelser, forklare dem osv. også kan du træne selv derfra.
    Jeg er selv temmelig erfaren i jordarbejde, men har stadig behov for at få andres øjne på en gang i mellem.


Kommentér på:
horsemanship med ung hest

Annonce