{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

sadel= uglet pels {{forumTopicSubject}}

hej alle,

jeg har lige købt en ny sadel, som jeg syntes ligger som den skal, der er bare det problem at hvis jeg ligger et underlag under sadlen eller mere (fx lam), bliver pelsen på midten af ryggen hel uglet ?

men hvis jeg rider helt uden noget under sadel er der intet, og pelsen ligger helt fint og glat?

nogen der ved hvad grunden kan være og som evt kan anbefale et underlag?

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sadel= uglet pels
  • Louise D
    Louise D Tilmeldt:
    jul 2014

    Heste: 1 Emner: 9 Svar: 35
    #1   12. jan 2018 Jeg tænker at du skal forhøre dig med din sadelmager. Det kan måske være at der bliver for lidt plads når du lægger en lammepad eller et tykt underlag under sadlen. Og sadlen derfor ikke ligger optimalt på hesten med noget under.

  • #2   12. jan 2018 tænker bare om det er en god ide at ride uden noget under sadel ? den har latex paneler og fast bom, så den kan ikke laves om på.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   12. jan 2018 en korrekt tilpasset sadel, lægger sådan, at man IKKE må have andet under end et almindeligt underlag.

    Er pelsen uglet, så glider sadlen rundt.


  • #4   12. jan 2018 Rigtigt mange islænderryttere rider uden underlag. Underlaget er til for at beskytte sadlen, ikke hesten, hvis sadlen ellers er korrekt tilpasset smiley Så det kan du sagtens.

  • #5   13. jan 2018 Få en sadelmager ud. smiley

Kommentér på:
sadel= uglet pels

Annonce