{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen ridning
  • #1   21. okt 2018 Sparke til pilates bold
    Løfte bold med munden ( bold med håndtag)
    Spanske skridt
    Knæle
    Løsspringning
    Bom træning (løs på ridebanen)
    Bakke i mellem bomme, som er lagt ud i forskellige vinkler, så hesten bakke ind i mellem gangen.
    Øve at gå med hesten i køreliner
    Dressur øvelser fra jorden - versade, schenkelvigning, Traversade osv..
    Øve gulerodsøvelser (smidighed) føre hestens hoved til bringen, forknæ, forhove, hofte og bagknæ - se videoer på nettet.
    Meld dig og hesten til agility

    Kan sagtens finde på mer smiley


  • #2   21. okt 2018 Jeg blev også engang rundtosset af at longere, men det er altså meget mere end at stå i midten og lade hesten løbe rundt om én smiley Det hjælper rigtig meget at gå med rundt, så får man også selv rørt sig lidt - win-win smiley
    Miss Soffy er kommet med en masse rigtig gode forslag!

    Jeg laver frihedsdressur med min vallak. Dressur uden udstyr. Det er mega sjovt og interessant at se hvordan man kan (eller ikke kan) indvirke hesten uden udstyr, og man bliver tvunget til at tænke ud af boksen smiley Kun fantasien sætter grænser, og det er noget alle kan finde ud af, uanset niveau! smiley


    profilbillede
  • #3   21. okt 2018 Der kan laves rigtig meget dressurarbejde i længe liner. Derudover, når nu du interesserer dig for kørsel, kunne du jo tage et kig på tømmerkørsel (skovarbejde ned hest, sådan groft sagt). Der afholdes jævnligt arrangementer med træning, konkurrencer o.l.

  • #4   21. okt 2018 Frihedsdressur lyder rigtig spændende

  • #5   21. okt 2018 Michelle
    tømmerkørsel, skal man da ikke køre? Det kan min hyp jo ik endnu


  • #6   21. okt 2018 Hvis du vil have nogle tips til at starte er du velkommen til at skrive smiley Og ellers findes der rigtig mange videoer på youtube!

  • #7   21. okt 2018 Prøv at Google western og horsemanship.

    Så er du godt på vej.

    Jeg vil foreslå, at du tænker på rigtig god basis træning, frem for tricks.
    Det er altså fantastisk at have en hest, der kan det hele fra jorden og følger dig fra jorden som en venlig skygge.


  • #8   23. okt 2018 Jeg kan aldrig ride på min dreng. Jeg er snart 20, og han er sølle 75cm.

    I og med jeg lige har fået ham, er det begrænset hvor meget vi laver, men ligenu træner vi stemme kommandoer og åbne rum (Marianne flormann)
    Det kan være stop, skridt, trav og hvor hesten skal gå hen - yderst spændende og krævende !

    Men akademisk skal vi arbejde på, kørsel og liberty(uden udstyr) træning- ved siden af tricks - der er masser af ting man kan fra jorden, det er kun fantasien der sætter grænser

    Jeg kan helt klart anbefale at få Marianne flormann ud eller gå til en af hendes kurser. Hun er så dygtig og inspirerende i jordtræningsverdnen.


    profilbillede
  • #9   22. nov 2018 Hej Alberte .
    Du kan lave Heste Agility sammen med den.
    Det laver jeg selv, hvor andre heste folk kommer og er med. Og det er uanset om man har små eller store heste . Man for et godt samarbejde sammen med sin hest . Prøv og slå det op , så kan du selv prøve og lave en bane i kan lave sammen . smiley


Kommentér på:
Ingen ridning

Annonce