{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Klokker {{forumTopicSubject}}

Hej,
Min ene pony har brug for at gå med klokker, men hvad end jeg propper på hende, gnaver det hul. Jeg har endda prøvet op til flere forskellige med lam, men intet ser ud til at virke. Det sidste par jeg har prøvet, det egentlig så ud til at virke, virker ikke alligevel. Jeg har nu prøvet;
Horze Neoprenklokker (u. Lam)
Biltema Refleksklokker (u. Lam)
Arma gummiklokket med fleece/lam
HorseGuard læder klokker med lam
MK (eller noget) læder klokker med lam.

Hun er bare mega tyndhudet og tyndpelset der hvor klokkerne skal sidde. Jeg har været ude i om jeg skal ride uden klokker, men hun rammer bare sig selv en gang i mellem, sp jeg tør ikke ride uden. Håber i kan hjælpe.

Hilsen Sarah smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klokker
  • #1   24. jul 2019 Hvor gnaver de hul henne? smiley

    Selv har jeg god erfaring med neopren klokker med ballestop på min hoppe der også er tyndhudet. Fordelen ved ballestop er at så drejer klokken ikke fundet under ridning og dermed mindskes friktionen. Det er dog meget vigtig at klokken passer 100%, da de ellers sidder og trykker. Jeg har en hest med en meget lav og blød kode og hun kan derfor ikke gå med alle slags klokker uden at få sår.


  • #2   24. jul 2019 De gnaver normalt hul ude på siden, men også nogle gange lige over koden, dog ikke denne gang.

  • #3   26. jul 2019 Måske klokkerne fra Acavallo kunne være et godt bud til din hest smiley

  • #4   26. jul 2019 Eller Veredus, de er bare ret dyre, hvis det ikke virker smiley

  • #5   27. jul 2019 Har du prøvet at spraye lidt pelsglans på? det gør pelsen glat, så måske vil klokken ikke slide så meget.

    Ellers skal du være OBS på at klokken passer, den skal rører jorden bagpå - når hesten står stille. Og den skal ikke "kører" for meget op/ned af benet.

    Jeg har været mange forskellige klokke igennem og er kommet frem til at min bedst passer dem fra Horsy House, RBH, PC og Lemieux.


Kommentér på:
Klokker

Annonce