{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Så er løsgørende træning igang {{forumTopicSubject}}

Ja som jeg skrev igår havde jeg massør til isabella (har også video her inde af det)..

blev enig med massøren om en uges løsgørende longe arbejde (longere med løse indspændinger så hun får nakken frem og NED)... så hun får spændt ud i ryg og nakke...

der hvor hun er mest spændt er nakken, og derefter lænden (hun er dog ikke ØM nogen steder)...

Så idag stod den på longe arbejde.. dog uden indspændinger..

Jeg longerede hende først godt varm i skridt.. derefter trav og galop.. så lagde jeg travbomme ud.. som blev større og større så hun sulle bruge sig rigtig godt... de blev bagefter lavet om til SMÅ tempo spring.. (altså med små mener jeg ikke særlig høje)...

Tempo springene lavede jeg lidt lange til hende, så hun skulle strække godt igennem...

Har tænkt mig at lave en trænings dagbog over min træning med hende, som jeg kan vise massøren når hun kommer igen om en uge *ss*

bagefter gik jeg i stalden og gav hende en omgang med min "massage strigle" (sådan en underlig ikke almindelig strigle, mange mennesker bruger den også til massage)... der fik hun en omgang over hele overlinien..

og bagefter strakte jeg hendes hals muskler ud, som massøren gjorde, ved at trække NED i siden (ved at hive i manen).. så halsen bliver strukket ned af.. det nød hun...

det er faktisk ret hyggeligt at pludselig SKULLE nogle bestemte ting for at ens hest får velværet tilbage..

og isabella var dejligt tilpads bagefter...

her kl 21 tager jeg i stalden igen, og giver hende en omgang med massage striglen igen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er løsgørende træning igang
Kommentér på:
Så er løsgørende træning igang

Annonce