{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vestbirk efterskole (underviser i dressur)
  • #1   21. maj 2020 Hvad er du nervøs for? smiley

  • #2   21. maj 2020 Jeg har godt nok ikke gået der, men kender berider Philip Melby som både har dressur og spring det jeg kan se på deres side smiley
    Han er super dygtig til hans arbejde, og tænker han er kun blevet bedre siden jeg havde ham da han var berider elev dengang smiley


  • #3   21. maj 2020 Philip er ikke beride men ex.trærner

  • #4   21. maj 2020 Okay smiley
    Er lidt bekymret for at om de kan undervise alle (flere forskellige måder at ridd) eller de kun har en bestemt metode at undervise på


    Men jeg tænker da det bliver godt smiley


  • #5   22. maj 2020 TS : man kan lære noget af alle, uanset om de lige rider som man selv synes er den eneste rigtige måde.

    Jeg selv er dressurrytter, med bid, spore, pisk og til tider også kandar.
    Men jeg har lært meget af folk som ikke rider som mig, ved at være nysgerrig, og have et åbent sind.
    Det kan være lige at forskyde vægten lidt, dreje hånden, eller øver os på jorden i en øvelse der driller.


  • #6   22. maj 2020 Jeg fik undervisning af Philip nogle gange da jeg gik på efterskole (Vejlefjordskolen), og så var jeg på en ridelejr hvor han kom og underviste. Han er en af de bedste undervisere jeg har haft, og han kan forklare på flere måder hvordan og hvad du skal gøre. Jeg lærte rigtig meget af ham de gange jeg fik undervisning - det var desværre kun engang imellem vi fik undervisning af ham, men jeg kan kun anbefale ham. smiley

  • #7   25. maj 2020 Enig med Karin - man behøver ikke at være 100% enig med en underviser for at kunne lære noget smiley

    I øvrigt kender jeg en pige, som går der nu, og hun er vældig tilpas med undervisningen. Hun siger, at de er forskellige, og at de lægger vægt på forskellige ting (og at hun naturligvis også har en yndlingsunderviser), men at de alle bidrager med noget.


Kommentér på:
vestbirk efterskole (underviser i dressur)

Annonce