8. aug 2007 Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 12 Emner: 113 Svar: 437
Re. trailertræning.... {{forumTopicSubject}}
til den tråd jeg skrev igår.
Havde på ingen måde troet at jeg fik Torben ud og så kørte det bare af sig selv. Vidste godt at det kom til at tage tid og en masse træning. Picasso's problem er at han er lidt nervøs og især overfor nye ting. Vi har lavet nogle forbedringer ved traileren så den skulle mere behagelig at gå op i. Inden var den lidt mørk og der var metalbeslag, som larmede når han gik op. Der manglede gummi på rampen. Nu er den malet hvid inden i, beslagene er lavet så de ikke larmer og der er kommet en gummirampe på.
Det jeg egentlig spurgte om, var om Jeres erfaringer og ikke andet.
Skal så lige sige at vi var ude og træner i går og efter 15 min fik jeg ham op. Havde snakket med torben og han havde sagt jeg nok skulle bruge en pisk. Tog min kørerpisk med som har samme længde som den Torben havde med. Dette har tilsynladende hjulpet. Fik ham op hele 7 gange.....de sidste par gange gik han selv op, uden jeg egentlig gjorde tegn til det. Det er lykkes og jeg ved der venter os en masse træning......
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 86 Heste: 14 Emner: 173 Svar: 1.037
min hoppe vil meget gerne gå med mig derop (uden at tøve) men når der så skal lukkes og vi skal til og kører går hun helt amork den ene gang kom hun op og hænge på bommen foran... og når jeg så får hende ud igen og får hende til at slappe af og prøver igen går hun lige på igen uden tøven... nogen gode råd??
apr 2006
Følger: 110 Følgere: 123 Heste: 4 Emner: 330 Svar: 2.259
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 12 Emner: 113 Svar: 437
Har selv måtte have hjælp, da jeg ikke selv kunne......
jun 2006
og at hun kom ud uden skræmmer forstår jeg ikk men er glad...
har du nrt. til ham?
jeg vil gerne have hælp da jeg er blevet lidt bange for hvad der sker næste gang. men hun går stadig med lige op... ?
jun 2006
glæder mig.. ,mange tak for det godt råd knuz
Re. trailertræning....