{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få større knæstøtter i en sadel
  • #2   27. feb 2021 Ja og nej. Mest nej.
    Det kan du sikkert I de fleste almindelige sadler, men ikke alle, og hvis sadlen ikke er bygget til det, så lad være og køb i stedet en sadel, der enten er født med det eller beregnet til store knæstøtter...


  • #3   27. feb 2021 Hvis det er en lædersadel du har, så kan der sættes andre/større knæpuder i den. Og du kan sagtens få sat større knæpuder i, end sadlen egentlig er beregnet til, så længe sadelklappen så nogenlunde kan dække - det kan enhver dygtig sadelmager fikse.
    Prisen kender jeg ikke, men det kan du jo ringe og spørge om.

    Jeg ser på din profil at du er hjemmehørende i Midt/Vestjylland, og vil lige nævne at Niels fra Skals Sadelmageri har lavet nogle helt fantastiske knæpuder på én af mine sadler, og det har han også gjort for et par af mine veninder.


  • #4   1. mar 2021 De fleste dygtige sadelmagere kan godt lave en ny knæ/lår støtte, som passer til dig.

    Det vil normalt kræve at støtten sidder under sadelklappen, og ikke er "bygget" ind i sadelklappen.

    Hvorfor har du brug for megen knæ støtte? Måske kan du få hjælp af en anden sadel hvor du måske kommer til at sidde mere korrekt. (bare en tanke herfra, uden at kende grunden smiley )


Kommentér på:
Få større knæstøtter i en sadel

Annonce