{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Halshvirvler TÆTSIDDENDE
  • #1   6. maj Det er svært at svare på.
    For hvor tæt er tætsiddende? Hvor meget kan muskulaturen trænes? Hvor meget kan korrekt ridning gøre?

Hvis hesten allerede nu har nydannelser omkring ledene, så tænker jeg ikke at der er gode udsigter.

Det bedste svar får du af den dyrlæge der har taget røngten. Eller få en anden dyrlæge til at give sin vudering.

• #2   6. maj ved jeg ikke. har ikke set billederne- umildbrt går han godt på fold i alle gangarter. han er travhest og de har ikke kørt med han da han ikke kan gå hurtigt, kun langsom trav ellers springer han eller sætter i galop. det er alt jeg ved. jeg har læst om det og de siger ofte de bliver halt på forben eller kan snuble og han gør ingen af delene

• Lisette S
    Lisette S Online Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 1 Følgere: 36 Emner: 7 Svar: 222
    #3   6. maj Hvis de ikke er fusionerede og man formår at træne den så den løfter godt - altid, så måske. Det er desværre ikke et godt tegn, at en så ung hest har tætsiddende hvirvler, og de sidder heller ikke et godt sted, det er jo lige omkring overgangen til ryggen. Det er det sted der belastes mest, hvis hesten ikke løfter ordentligt. Jeg tænker der er en meget god grund til at denne hest er langsom. Jeg tror jeg ville give den fred først som sidst, hvis det var min. Ved godt det er en noget kontant udmelding, men jeg ved bare hvad det koster i arbejde og følelser hvis man går igang med sådan en projekt, og når udsigterne ikke er særligt opløftende, så tænker jeg det faktisk er mest skånsomt, for både hest og ejer.

• #4   7. maj Jeg kan kun tilslutte mig det som Lisette skriver.

Hvis det er en hest du overvejer at købe, så må anbefalingen helt klart være at lede videre.

Kommentér på:
Halshvirvler TÆTSIDDENDE

x