Anton og Tom Gulaker. {{forumTopicSubject}}
Mine pletter er langt om længe kommet i træning. Vi blev lige forsinket en uges tid pga et grimt sår Anton havde fået i halsen. Han måtte sys med 3 sting, på en søndag!!! Det blev hans mor ikke rigere af!!!! Meeen....heldigvis har jeg en til formålet designet konto, hvor der altid står penge til den slags.
Nå, men tilbage til Tom. Han hentede Anton og kørte ham hjem til sin gård. Her fik han lov at sunde sig et døgns tid og dagen efter fik han lov til at komme ud og sondere terrænet. Han er blevet longeret et par gange og idag (fredag d 3 dec) skulle de så ride ham. Jeg har ikke hørt hvordan det er gået, men nu er han jo altså ryttervant og vi har endda startet stævner, så situationen kender han da. Men det e et rigtig godt sted og søde mennesker. Tom selv er fantastisk med hestene og han har en fin omgang med dem.
Det ville jeg bare fortælle og så ville jeg iøvrigt sige, at jeg KUN kan anbefale Tom, hvis nogen er i tvivl. Han er så behagelig og rar ved hestene og han giver sig tid til at forklare mig hvad han gør og hvorfor. Jeg kan ringe når jeg vil, komme når jeg vil og jeg kan følge forløbet som det passer mig. Så hvis du skal have en hest i træning, så kan jeg varmt anbefale ham.
Hilsen Malene-Lydia og Anton.
feb 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 726
Jeg "kender" Tom lidt, hmm.. altså det er nogen af mine veninders gamle springtræner, og efter hva jeg har set er han go' ved hestene (som du siger) og han har ogs et vildt dejligt sted!!
Anton og Tom Gulaker.