{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

YES! Undervisning imorgen <3 {{forumTopicSubject}}

Eeendelig kan jeg få undervisning igen.
Har ikke fået undervisning siden lidt tid før Pippi blev flyttet, som var d. 30 september 07. Jo en gang?

Men ja, jeg glæder mig super.
Og det er endda hende der underviste mig der hvor Pippi stod før smiley
Ej jeg er SÅ glad, hun er simpelthen SÅ flink.

Lad os se om hun kan se en forskel når hun kommer.
I den tid hun underviste mig hvor pippi stod før havde mig og pippi mange problemer og min opstilling o.lign var skrækkelig + Pippi var døv for alt og meget hård i munden.
Nu er Pippi SUPER let på tøjlen, holder jævnt tempo, er nem at arbejde med og min opstilling er blevet MEGET bedre. Så jeg glæder mig da!! smiley
+ at jeg har fåået mig en lækker dressursadel ( Yihaa ) smiley

Andre der vil dele nogle glæder? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YES! Undervisning imorgen <3
  • #3   4. nov 2007 Dejligt og snyd :L

• #4   4. nov 2007 Ihh ' du heldig'
    Jeg har fået part sidste uge'
    så skal ude på rideskolen i morgen og sige farvel smiley
    Jeg skal ha' undervisning på fredag på min part'
    Jeg er ret stolt ' har redet ham 4-7 gange'
    har sprunget 50cm' fået ham til at gå til bidet i skridt-trav
    og lidt i gallop de sidste par gange' !

• #5   4. nov 2007 Idag til undervisning var jeg spændt på om kiss vil gå så godt som hun har gjort de sidst par dage ;)... JAAAA hun gik bare kanon. min underviser synes det var RIIIIGTIG flot at jeg kunne få hende til at gå så flot med så ´kort tid at øve i.. Kiss løb tit om hjørner med mig og jeg fik trænet for lidt og det endte med at det ikk var sjovt at ride når jeg heletiden skulle "kæmpe" med hende :(.. men NU!!... ej jeg smiiler hele tiden når jeg rider.. før vil hun ikk søge ned i traven men nu er hun som en drøm ,)..

Nu er min øve opgave at runde hende indad og lave en masse volter ( gør hende mere smidig)

Jeg er SÅ glad ;). da vi kom hjem sadled jeg af og gav hende lidt hø og en spand vand og sad og kigged på hende, hun stod rigtig og nød det.. af slappende..

Så ja jeg er også rigtig glad

• #6   4. nov 2007 Ananas: Dejligt - surt den ikk ville i trailer.
    Sandra: Uuuh kender det smiley
    Camilla: Heh smiley
    xnanna: Lyder godt smiley

• #7   4. nov 2007 Jeg flyttede også d. 1 oktober og det gik op for mig jeg ikke kunne undvære min ''gamle'' underviser (: Så jeg ringede til hende og så ville hun godt køre op og undervise mig selvom der var lidt langt. Men jeg lære også meget.

• #8   4. nov 2007 Jeg red bare alm. Dressur på banen, og Sputnik gik bare som en ol hingst..(Siger vi bare).
    Han gik til biddet i ALLE 3 gangearter, jeg kunne ride nedsidning, og han gik bare, selvom der kørte biler, legende børn, og nogle der skød. Han er bare en drøm :b<3

• #9   4. nov 2007 skønt ^^,

vi red dressurstevne i går, og vant LC, og red LB for første gang for både ham og meg, og fikk 60,8 %, smiley så er ganske happy jeg å i dag smiley

• #10   4. nov 2007 Ej, hvor dejligt.
    Jeg skal også have undervisning igen på onsdag =)
    Har ikke haft undervisning i 5 uger smiley Fordi jeg har haft brækket min arm =(
    Så glæder mig til at komme igang igen, og så har jeg allerede meldt til stævne om 2 uger =) hihi smiley

• #11   9. nov 2007 Red min første undervisning med kandar i onsdags, det var meget spændende at prøve.

Jeg havde ret godt styr på det, så vi skal ride med det to gange om ugen i starten, kun løsgørende og nemme øvelser.

Men det er dejligt at mærke at min ridning udvikler sig og at vide at jeg arbejder frem mod det jeg drømmer om rent dressurmæssigt.

Kommentér på:
YES! Undervisning imorgen <3

Annonce