{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

kalder alle med vandskrække plag {{forumTopicSubject}}

sagen er den at jeg har et plag som er rigtigt bange for vand, om det er fra vandslange eller vand på en børste, jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal træne det med ham. den er bedre til en børste med vand på med så snart det drypper på jorden og siger lyde så den helt gal. det er mit første plag så alle forslag er velkommen. lidt info om ham, 2 års knapstrupper vallak, på 120ca.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kalder alle med vandskrække plag
  • #1   23. maj Måske kan du hente lidt inspiration her: https://www.hestegalleri.dk/forum/traaening/1849750-taalmodighed

  • #2   23. maj Har selv en knabstrupper plag på 2 år, som heller ikke er den gladeste hest på jorden for vand. Jeg kan ikke sige andet end at tage det med så små skridt som muligt. Start med en enkelt dråbe (og nej jeg prøver ikke være træls) og så en mere og så en mere igen indtil i måske har en kop vand. Min kan ikke tage lyden af vandslanger så godt så jeg roser hende for hver gang den er tændt om så hun er tæt på eller ej, for så forbinder hun lyden med noget godt smiley Jeg ønsker dig alt held med træningen, det er ikke altid sjovt smiley smiley

  • #3   23. maj begge mine var det. Highlight er det stadig - det har dog været værre. Selv regnvejr kunne være spændende.

    prøv at google de 7 lege. Det kan være en god ide at få et godt samarbejde med hesten først, så han stoler på dig.det gør det lidt nemmere


Kommentér på:
kalder alle med vandskrække plag

Annonce