{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horse manship
  • #1   22. jan 2008
    Jeg ved ikk' om det jeg laver med Oddi er horsemanship xD

Men jeg laver sådan noget 'gå-ved-siden-af-mig-stop-med-mig-bak-med-mig' noget xD Haha! Hvor han står ved siden af, og når jeg så går bagud skal han gå med, UDEN at vende sig om MOD mig .. Men følg med mig bagud stadig side om side smiley Det han er han rimelig god til, men om det kan kaldes horsemanship, ved jeg nu ikk hel smiley Han er hvert fald opmærksom på mig ..

• #2   22. jan 2008 af arbejde fra jorden, har jeg lavet loin up, træner stadig at hun skal følge mig, bakke når jeg beder hende om det, rykke når jeg går mod hende (vige for tryk). Jeg er ved at lære hende at bakke, når jeg står bag hende...

Når jeg rider, rider jeg i en grime, hvor der er puttet tøjler på, så jeg rider faktisk kun i sædet, men ellers almindeligt dressur, sidebevægelser samling parader osv.

• #4   22. jan 2008 Jep, jeg laver det du nok ville kalde horsemanchip xD

• #5   22. jan 2008 tjaeh jeg laver bare øvelser der viser at JEG bestemmer smiley u. brug af vold smiley så det er vel også horsemanship :b

Kommentér på:
Horse manship

Annonce