{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

dagens træning :D {{forumTopicSubject}}

Så fik vi redet igen idag, og det går super godt.

Amigo er skøn at ride, det er en fornøjelse så snart man bare rider for hvert et skridt hesten tager.

Så har jeg ogs givet mig selv et spark i røven, og meldt til stævne om 1 måned xD +jeg ska på ferie i uge 7 :b
så nu blir det hård og intens træning alle de dage jeg ka, men det er nok det bedste for mig selv.

-hvordan går det hos jer ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dagens træning :D
  • #1   31. jan 2008 var han ikke til salg?

• #2   31. jan 2008 jeg styrtede igår , fordi jeg kom ind i hjørnet med for meget fart og i krydgalop s: så jeg har trygget 5 ribben smiley ingen ridning til mig s:

• #3   31. jan 2008 Natasja L
    overhovedet ikke smiley men der har været snak om at det ka komme på tale om 1½ år jo

{ Soulmate'n&&Geek' }
    ej hvor lyder det træls ! smiley

• #4   31. jan 2008 Det lyder da dejligt (: Det bliver os godt at komme afsted igen (:

Det går super godt med mig og Athene (: hehe
    Hun er duper dejlige (:
    I dag øvede vi 3 chancemanger hvilket hun faktisk klare super godt (:

• #5   31. jan 2008 mmmh x/

• #6   31. jan 2008 Skal til stævne i morgen :s

• #7   31. jan 2008 Dejligt anette smiley
    Hvor er det i skal til stævne ?

Jo men Le-cis er også super godt gående for tiden, dog har han en træls vane med at putte sig på indevendige tøjle i højregalop :s lidt træls.
    Men vi er jo begyndt på de sværre øvelser og han tager det hele i stiv hov !

Og så stævne i overmorgen. lb3 og vores første la1 smiley Glæder mig rigtig meget !

• #8   31. jan 2008 Charlotte & Le-cis smiley
    held og lykke =)
    det er i VJR smiley

• #9   31. jan 2008

Ved mig går det rigtig godt med alle hestene smiley ..

Libero går kanon godt for tiden, både i spring og dressur. Og han er hel klar til stævnet d. 9 februar, ved jeg dog bare ikke lige om jeg er :s

Sigurd holder en lille ferie fordi jeg ikke har så meget overskud pga. nogle problemer, så vi træner bare lidt fra jorden, og han kan neje, give mysser, give hov og løfte benet og strække det helt ud fx. højer ben når jeg løfter højre ben, og ligge sig ned på forknærerne nu smiley ..

Diva er også rigtig god for tiden og når vi træner fra jorden, gør hun alt hvad jeg ber hende om, og så vokser hun rigtig meget for tiden smiley ..

Med Cenza går det også rigtig god, bortset fra at hun har en underlig slags udslet forskellige steder på kroppen, men det går lidt bedre med det.

• #10   31. jan 2008 Tak smiley
    Okay fedt (: !

• #11   31. jan 2008 Vi har en mindre krise. Filippa har været så overgearet det sidste stykke tid, så har ikke kunnet få hende til at slappe af og søge ned og frem. Så nu går hun bare så anspændt, men hun er ikke overgearet længere og kan slappe af. Nu skal hun bare søge på min hånd igen.
    Er meldt til stævne næste weekend, men nu må vi se om jeg kommer afsted. Gider ikke hvis jeg ved at hun er lidt træls allerede hjemmefra. Men hun var allerede noget bedre igår. Så håber lidt på at vi kan få styr på det i løbet af ugen. Kan jo ikke rigtig komme til at lave nogle øvelser, så længe hun ikke går korrekt på hånden :S
    Men tror det er lidt en blanding af vejret og kedsomhed pga manglende afveksling. Det er bare ikke så nemt at lave noget nyt, når hun ikke må springe, longeres og når jeg kommer så sent efter skole, kan jeg jo ikke tage på tur :S

• #12   1. feb 2008 Jeg har bare hygget med hende / øvet fra jorden pga. vejret men i morgen kører vi i ridehus xD så skal der rides konceteret

• #13   1. feb 2008 Det lyder bare godt med Amigo - kommer snart ud og ser ham smiley

Jeg har ikke trænet så meget idag xD

Kommentér på:
dagens træning :D

Annonce