8. dec 2006 Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
jeg er blevet hjælpetræner :-D {{forumTopicSubject}}
Ja i hørte rigtigt - jeg er blevet hjælpertræner ved min ridelærer (rideskole) så når hun har hold kan jeg nemlig hjælper lidt til. hun sprugte nemlig i dag
jeg havde redet undervisning på 2 heste af ½ time hver. de gik super godt begge to
og blev efter timen og hjælper lidt til med at trækker en pony rundt som jeg samtidigt trænede kropsprog med - den fulgter mig som en hund - og kender den næsten ikke
men altså der var en pige der hedder fiona og som red på en søød lille rød shetter ved navn wiskie , hun var ike særlig gammel - max en 8-9 år og havde redet samlagt 10 gange hvoraf hun var faldet af på en anden rideskole og var blevet lidt skræmt , pigen der træk med hende kunne ikke få hende til noget og moren var lettere iriteret på fiona fordi hun var rædelslagene og så sprugte mette om jeg ikke lige gad tag fiona og wiski - det kune jeg jo godt. og jeg gjorde det stik modsatte af hvad de andre havde forsøgt og begyndter at hygger snakker , fjanter og driller hende lidt og miraklet skete , hun slappet af og tog det roligt
og bagefter kom moren hen til mig og sprugte om jeg ikke vil hjælper fiona vær torsdag da jeg havde et godt tag i hende og det ville jeg jo gerne
er der nogle med et godt råd om hvordan jeg kan laver træningen lidt sjov uden at presser hende for meget for hurtigtog hun skal jo gerne lærer noget samtidigt ?
andre med en god træningsdag. ?
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.947
jeg er blevet hjælpetræner :-D