{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Nervøs før stævne!! {{forumTopicSubject}}

Ja har det her problem, at før et stævne (et par uger ca) bliver jeg simpelthen så nervøs, altså fordi jeg så gerne vil lave et flot program og kunne alle øvelserne perfekt, så jeg stresser rimelig meget. Og kan mærke på Ian at han ved det agtigt, for han går ik særlig godt når jeg er så nervøs, det er skide irriterende, for bliver skide irriteret over at han så ik gider gå godt, og det er jo også synd for ham. det skal siges at jeg altså ikke er ind ved ham, det er ikke ment på den måde, men jeg rider ham ikke så godt som jeg plejer fordi jeg forventer mere..


nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg klarer det her lidt bedre måske? nogle der selv har prøvet lignende ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs før stævne!!
  • #1   3. apr 2008 det skal siges at jeg altså ikke er ond** ved ham

  • #2   3. apr 2008 rid en masse stævner.. så stopper det lidt men du vil ALTID være nervøs inden et stævne. og du skal tænke at det gælder ikke om at vinde men ha det sjovt.. ellers skal du tænke jeg vil ha en roset! når jeg tænker det får jeg det xD

  • #3   3. apr 2008 Narko-Nifo- er på banan!! I´m the winner!! x D

    Har redet MASSER stævner d; hehe.
    men det er altid sådan i dressur, VIL lave det perfekt, desværre


  • #4   3. apr 2008 Man rider sit bedste, hvis man er lidt nervøs... Hvis man ikke var nervøs, var man ligeglad.. Også ville man aldrig ride sit bedste... Det sagde min gamle træner altid til mig...

    Sig til dig selv, at du rider dit bedste og bedre kan du jo altså ikke gøre det. Så må det bære eller briste..

    Nogen gange går det godt og nogengange skidt. Sådan er det nu engang....


  • #5   3. apr 2008 Har det samme problem...

    Har redet stævner hele mit liv og det er desværre ikke blevet meget bedre...

    Det starter faktisk i det øjeblik hvor jeg har meldt til stævnet og går i gang med at øve mit program..
    Så begynder træningen ligesom bare at gå ned ad bakke og det er som om at ingenting vil virke som det plejer gøre...

    Jeg er blevet bedre til at "klare presset" på selve stævnedagen og jeg er blevet nemmere at omgåes, men op til stævnet går træningen aldrig specielt godt..

    Ved ikke hvad man kan gøre ved det, men følger da lige emd og ser om der er nogen der har gode råd smiley


  • #6   3. apr 2008 Hej
    Prøv at gå ind på heste-nettet og se den annonce ang seminarer. der er et seminar med en coach. Rigtig inspirerende. Min datter har samme problem, men dette hjalp hende rigtig meget. Du skal vende din tankegang...
    held og lykke


  • #7   3. apr 2008 Jeg klarer mig altid bedst når jeg er nervøs, så for mig er det slet ikke et problem smiley

  • #8   3. apr 2008 du skal ikke være nervøs.... smiley

    tænk på at de mennesker der ser dig ride måske aldrig ser dig igen.... og det er jo ikke være end at ride på banen eller i ridehuset... der sidder jo kun en dommer.... træk vejret dybt, og tænk... hvad er det værste der kan ske?? du glemmer programmet og får nogle - point... og?? det er jo ikke verdens undergang.. smiley

    RID SOM DU PLEJER...:)


Kommentér på:
Nervøs før stævne!!

Annonce