{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Talent {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg har en datter på 12 som har en 6 års 1. pony, de vil begge gerne springe men mangler erfaring. Der er ingen tvivl om at ponyen har talent, men har dateren? vi står i den situation at hvis hun skal frem ad skal vi til at køre langt for at få undervisning(min 1 time hver vej) er der nogen man kan få til at vurdere om hun har talent for at springe, for det er jo meget tid og penge der skal inversteres. Finder der en heste skole, nu ligesom der findes baletskoler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Talent
  • #1   23. maj 2008 Hmm, du kan jo melde hende til en kursus hos fx. Tina og Charlotte Lund. Eller nogle af alle de andre kendte springryttere. Og spørge dem direkte om hun har talent eller ej.

  • #2   23. maj 2008 Jeg tror på at det handler mere om indstilling end talent.

    Jeg er uddannet coach og vil gerne hjælpe jer blive mere klar på,
    hvad det er din datter gerne vil. Det er jo hverken mig eller jer der har svaret på hendes indre styrker, men jeg kan hjælpe med at finde dem frem og forankre dem i hende. Ikke noget hokus pokus.

    Og ja - i dag handler det meget om penge. Den rigtige hest og den rigtige træner kan føre én langt. Men det er den mentale indstilling der gør forskellen.


  • #3   23. maj 2008 det kræver tid at blive god spring rytter, man skal jo lære at se afstande osv.osv. osv. Jo bedre pony og træner man har, jo lettere er det at lærer, tror det der er vigtigst når man springer er at man har modet, hvis hun har modet til det og i er villige til at betale hvad det nu koster, så skal hun nok komme langt smiley

  • #5   24. maj 2008 Nu er det langt de færreste ( osse topryttere) der er så hedige at være naturtalenter. Så det er mere et spørgsmpl om hvor meget du vil ofre i tid og penge på pony, undervisning, stævner osv, og på din datters motivation og lyst til at træne og blive ved, selv når det ikke går godt.

    At nå til tops hander langt mere om hårdt arbejde end om slid. Og som forældre er det så med at finde den rette mellemvej mellem at presse for meget på og være overambitiøs på ungernes vejne, og så at bakke om og presse en smule når det er nødvendigt:o)


Kommentér på:
Talent

Annonce