{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

he he, spring på maloor {{forumTopicSubject}}

efter de fine resultater i går, blev vi enige om at gøre noget andet end dressur idag, Talla og Maloor skulle springe lidt, det er kun 3 gang vi prøver, men det gik faktisk rigtig godt, han skal dog stadig have meget hjælp, især til afsæt og vendinger, men han gjorde det faktisk ret godt, men fik meget hjælp fra Talla, og undervisning af mig.

De sprang omkrig 70, ikke så højt, men han skal jo lige lære teknikken.

Vi er godt tilfredse.

Anita W

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  he he, spring på maloor
  • #2   25. maj 2008 Det bare skønt sådan noget....

Jeg fik mig også taget sammen til og springe for sjov skyld efter undervisning i fredags på hingsten.
    Og underviseren sku da lige se om vi kunne hoppe. når jeg var redet over på "springbanen"
    Og det gik bare så fint og jeg er bare hammer stolt. For jeg er virkelig en kylling, men vi nød det.

• #3   25. maj 2008 Dejligt for jer :-))) det er kun 3 gang vi prøver at springe Maloor, og de første gange har det kun været enkelte spring,, så det var dejligt at se, at Natascha ikke helt har glemt at springe, hun støttede ham så flot, og hjalp så meget hun kunne, og så kan man jo ikke gøre mere, det skal lige siges, hun har ikke sprunget det sidste 1½ år, så det er nok lidt svært at huske, når man ellers kun ridder dressur.

Dejlig med jeres indlæg, skriv gerne mere.

Knus Anita W

• #4   25. maj 2008 Ihh elsker at springe smiley

Men den jeg sku ha startet LD på den 8 juni er blevet solgt /:
    Så trist..

• #5   25. maj 2008 Huhaj, så er der os der kæmper med at få springhesten til at gå dressur xD

Kommentér på:
he he, spring på maloor

Annonce