{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Mangler gode råd til mit træning..! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lært så meget på Borkur i skridt, han kan scenklevinger (staves? ligegyldigt!) .-. Han kan gå sådan noget som er i en La4, sådan noget sidelæns noget inde ved langsiden (Kan ikek huske hvad det hedder)!
Og nu det helt store : Kan kan bøje nak / gå til biddet!
MEN... Jeg vilel så gerne starte stævner og vise mine islændere kan noget (Dressur stævner)!
Men... Han tølter hele tiden ;(!! Tølte tølte tølte.. ;( til at blive bimmer af! og den er sjælden jeg kan få ham skiftet i trav, Grudnen er hvis han endelig år over ti ldet : Humpet steder, snupler, galop til trav.... ellers skal jeg være utrolig heldig over ta få ham i det...! ;(!
Jeg ved jeg skal læne mig tungt frem.. men hvordan for jeg ham nemt i trav :'(!???
´
Jeg har ikke en træner i øjeblikket!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler gode råd til mit træning..!
  • #1   16. jul 2008 mener du Versade ?

• #2   16. jul 2008 Det er ikke stort at kunne bøje nakken. Spørgsmålet er bare om den gør det korrekt. Skaf dig en underviser (:

• #3   16. jul 2008 Jeg kender ikke så meget til islændere men jeg har lade mig fortælle at nogle af dem simpelthen er "dårlige" til trav og ikke rigtig kan finde ud af det. Lige som nogle ikke kan gå pass. Jeg ville nok snakke med en god islændertræner, der kender rigtigt til racen, da jeg ikke tror at folk med andre heste kan komme med særlig kvalificerede bud på hjælp smiley

• #4   16. jul 2008 Jeg bøjer nak rigtig...!

Men nu er det sådan han har været turist hest og derfor er dte stort!

Men vilel gerne have hjælp til mit problem i stedet for at få afvide .. staf dig en træner.. ! grunden til jeg ikke har træner nu, af penge magel!

• #5   16. jul 2008 Du har nok ret.. men kan jo være nogle her idne kender en go måde at få dem i trav på!

• #6   16. jul 2008 Har ikke så meget forstand på træning af islændere. Men jeg kunne forestille mig at en masse træning af overgange mellem de forskellige gangarter, måske kunne hjælpe?

• #7   16. jul 2008 .. Åltså så han lærer at skælne gangarterne.

• #8   16. jul 2008 Problemet er han er Natur tølter.. og han tølter lige så hurtig som en anden pony kan galopere!

• #9   16. jul 2008 Min islænder har også svært ved at trave.... min træner siger som du også gør at lægge vægten frem....derudover helt løse tøjler.... og der gik faktisk lang tid inden min lærte det...derudover har jeg fået at vide at klokker på forbenen vil hjælpe...altså lidt vægt...eller prøv i højt græs eller en stub-mark...skulle også hjælpe.....:o)

• #10   16. jul 2008 Merete Damgaard N
    Netop, Du har fuldkommen ret fra min side af ^^

Karin:
    Jeg kan ikke forestille mig at hesten skulle skifte gangart bare fordi den fik klokker på det lyder tåbeligt ^^ nogen heste er faktisk ret ligeglade med dem og lære lynhurtigt at de bare er der.. det samme med gemacher xD

M&B - team jockey .:
    Hmm, men jeg ville skridte og så Ligge an til trav. og så stoppe den hvis den ikke travede når jeg lagde an til det ! det er primært hvad jeg ville forsøge mig med ^^ Men så er det om du har lært at ligge an til trav xD Haha og det i virkeligheden er dig der trænger til lidt rutine 8)
    Men du kunne jo høre de andre på gården der hvor du står

• #11   16. jul 2008 Stine G: Stine: Tja.... når det virker på min hest er det vel ikke TÅBELIGT at prøve at give det råd videre.....!!!
    Nogle islændere har jo bare ikke traven i sig naturligt som andre heste!! Så det er ikke BARE at finde frem!

Kommentér på:
Mangler gode råd til mit træning..!

Annonce