{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

højdespring, hvornår er det nok? {{forumTopicSubject}}

ja overskriften siger det hele.
jeg skal starte mit første stævne d 6 september, hvis nogen af jer har erfarringer med højdespring må i gerne skrive nogen gode råd, jeg aner intet om det. jeg kunne også godt tænke mig at vide hvornår man ved at det er nok nu?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  højdespring, hvornår er det nok?
  • #1   20. jul 2008 det kan man føle(: Når modet går lidt af en selv eller hesten(:

• #2   20. jul 2008 kommer an på din hyp;) og dig selv self.. hvis du selv tøver gør hesten 99% også... så jeg vil sige bliv ved så længe du og din hest lyster, eller self der ryger en bum..

• #3   20. jul 2008 det handler om at kende sin hest ligsom dem der rider store klasser hvis hesten stopper er det forskelligt om de forsætter eller ej fordi de kender hesten godt nok til at sige at den ikk ska springe klassen alligevel hvis de ikk lige har den gode rytme den dag

du vil kunne mærke det på den måde (måske ) at den begynder at tøve lidt eller duh gør det kan du sikkert godt mærke hvornår det bliver for højt

• #4   20. jul 2008 Indtil din hest ikke gider mere. For du tvinger ham SELVFØLGELIG ikke til at springe, det skal være af egen lyst! Og når det er af egen lyst så gider den bare ikke mere på et tidspunkt, og så gælder det om at acceptere det.

• #5   20. jul 2008 Til din hest siger stop .
    Det meget forskelligt fra hest til hest .

Man har oftes 2 forsøg, jeg red højde springning i jul og hun stoppede på 150cm(mur), så prøvede jeg ikke igen, jeg klappede hende bare og red på en lille okser der stod på banen (100cm eller der omkring) og så var jeg færdig .
    Jeg sagde til mig selv første gang den stoppede ville jeg stoppe, min stoppede pga. den fik en tæt afstad og ikke ville kunne springe ud, derfor ville jeg ikke prøve igen alligevel, synes hun havde gjort sit smiley

Men stop når din hest siger fra, når den begynder at trykke sig, eller stopper ikke lyder optimalt eller lignede smiley

Kommentér på:
højdespring, hvornår er det nok?

Annonce