2. sep 2005 Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.196
totaal stolt over ponyen! {{forumTopicSubject}}
Var ude og ride i dag
Sizze var, som hun plejer, super fin i dressuren. Da jeg havde redet mit program, og skulle til at trave hende af,
blev min mor og jeg enig om at jeg kunne lige prøve at se om jeg kunne få hende over en bom.
(Sizze er Dressurpony, hun har næsten altid nægtet at gå over en bom på jorden, og at springe sagde hende slet ikke noget)
Og så første gang sprang hun lige så fint over bommen på jorden! anden gang fik hun lige så sødt over, så prøvede mor sætte bommen op på støtten, bare i den ene side, og så kom hun fint i trav hen mod og sprang helt vildt elegant over og landede i rigtig galop og lå stadigvæk til biddet, så lagde mor en mere bom på så det blev en lille kryds og igen sprang hun bare med en kanon teknik (springet var kun ca. 25 cm. høj) men bare det at hun ville uden at tøve, er virkelig bare stolt over min dressur pony!!!!
Andre der har haft en kanon ride tur i dag?
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.324
Impulz har haft fri idag (:
sep 2005
Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.196
håber snart jeg kan komme ud og se ham igen
aug 2004
Du er velkommen når som helst :')
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.621
sep 2005
Super
Nanna: træls, min bare der hjemme er total glat, så man kan ikke andet end skridte der ude
dec 2006
Følger: 106 Følgere: 100 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 1.276
aug 2004
At hesten er bange eller nervøs har da intet med ulydighed at gøre, synes derimod det er dejligt at Betina ikke har presset hende over, men har ventet til ponyen var klar og synes det var sjovt, ellers ender det jo netop endnu værre.
sep 2005
Sarah: Sizze er velredet. Både ifølge dem der kender hende og Pony landstræneren i dressur
At springe har ikk været Sizze og hun er gået i panik over bare det der lå en bom på jorden
Sizze er en pony der er god til at sige fra, hvis der er noget hun ikk bryder sig om. Havde jeg presset hende havde jeg klart gået over hende grænser.
Der skal sige at Sizze er meget ligeglad med at blive redet på en springbane og man kan ride meget tæt på springene. Når bare man ikk red på dem.
Så ja jeg er stort over at Sizze har en stor tillid til mig og tror på det ikk er farligt det jeg vil have hende til
Sizze er en meget følsom pony og havde for 2 år et grimt uheld som forsat popper op. Heldigvis ikk så meget mere
totaal stolt over ponyen!