godt sted på fyn mht proff tilridning? {{forumTopicSubject}}
hej er det nogen af jer som har oplevelser eller erfaringer med et super godt sted på fyn som proff tilrider heste??? ved der er rigtig mange men måske i havde nogle forslag. mine krav er.
1)at hesten bliver brugt ( altså blir arbejdet med de aftalte dage)
2)at det er de proff og ikke en eller anden staldoige/stalddreng som gør arbejdet med min hest
3)at det foregår på mikn hests primisser ( altså at hun ikke bli banket og presset unødvendigt frem)
4)hun skal på fold hver dag minimum 4 timer
5)prisen er fuldstændig ligegyldig!!!( da det drejer sig om min hest og ikke penge)
glæder mig til at høre noget eller nogle forslag fra jer
aug 2008
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 253
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 1.325
Hvis jeg havde en unghest som skulle have en god start på sin karriere som ridehest, så ville jeg ikke tøve et sekund med at sende den op til Susan.
www.blueberryhill.dk
maj 2005
Følger: 96 Følgere: 163 Heste: 4 Emner: 175 Svar: 690
Det var to piger Trine og Sussi (omkring 25-30 år) der havde deres eget sted, hvor de havde deres egne heste opstaldet og tog andre heste i tilridning. De var super dygtig!
Min pony var blevet opgivet andre steder, men Trine og Sussi fik hende tilreddet på blot to mdr. ved hjælp af horsemanship!
aug 2008
har du evt en adresse eller tlf nr så jeg kan kontakte dem og få en snak med dem.
jo flere man kontakter jo bedre er man orienteret. og jeg vil virkelig kun det bedste for min hoppe da hun er meget unik. ihvertfald for mig.
aug 2008
tak for linket.sikker et helt super fedt sted hvis man ville lave en spring hest. stedet virker alt for spring betonet for mig og min hoppe. jeg må slet ikke springe mere og med de bevægelser min hoppe har vil jeg primært satse på dressuren, medmindre hun slet ikke udviser interresse for det;-) grunden til at jeg synes at de virker for spring betonet er at de kun klargøre ungheste til spring championat og ikke dressur.
men tusinde tak for ideen;-)
aug 2008
det er lige præcis det der er mit problem hvis jeg vidste med 190% sikkerhed at det var ham og kun ham der red hende ville jeg slet slet ikke være det mindste i tvivl at det var der hun skulle op;-)
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 1.325
Så længe det kun er det basale med stop, bak, frem og drej i skridt, trav og gallop hesten skal ha' lært, så vil jeg ikke være bange for at lade en springrytter som Susan tage sig af det. Desuden har jeg også ret stor tiltro til hendes evner inden for den grundlæggende dressur.
Hun holder en clinik på Vilhelmsborg på lørdag som klart kan anbefales lige meget om du sender din hest et andet sted hen eller ej. Hun siger mange fornuftige ting som man ret nemt kan tage med hjem og bruge med det samme på hypperne.
godt sted på fyn mht proff tilridning?