{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Trailerproblem så det batter!!! {{forumTopicSubject}}

Heysa, jeg har et ret stort problem som jeg søger noget seriøs og effektiv hjælp til. Anton, min ellers så dejlige vallak, er nemlig et svin til at gå i trailer!! Problemet er ikke så stort på vej ud. Der kan vi gøre det på 20-25 minutter. Det er meget, men ikke når jeg nu fortæller, at jeg har brugt 3 og 4 timer! Åh jo! Problemet er størst når vi skal hjem fra stævner. Og han er skam slet slet ikke bange, han er stædig. Jeg efterlyser IKKE disse råd:
1: Har i prøvet med longe?
2: Har i prøvet med foder?
3: Har i prøvet med "tvang"?
4: Har i prøvet at parkere op ad en mur?
5: Har i prøvet at have en anden hest i traileren?

Han stejler og skaber sig åndsvagt og der er ingen der kan holde ham når han går i selvsving. Jeg efterlyser en, der kan lære ham, at det er ok at gå i trailer. Jeg efterlyser nok lidt horsemanship/hestehvisker teknik, der kan hjælpe os. Kan du hjælpe? Jeg bruger ham til jagt og distance, men må opgive de fleste stævner fordi det kræver at læsse ham.
Mange suk, Malene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailerproblem så det batter!!!
  • #1   28. apr 2005 Hmmm... [tænkeboks!]
    Ved faktisk ikk helt.. Sunris eer også utrolig stædig, hvad angår trailer, men det plejer at hjælpe når der står en anden hest i traileren..

[tænke!?]
    En af mine veninder havde også en hest som bare IKKE ville gå i trailer.. Det de gjorde var at hendes mor satte sig i en havestol med en kop kaffe oppe i traileren, og lod hesten rende løst på ridebanen/folden hvor de have parkeret traileren.. Efter et stykke tid(omkring 1 time)
    Kom hesten selv op til hende og de kunne binde hesten og køre afsted.. Skal også til at vænne sunrise til traileren til sommer/næste weekend!?

• #2   28. apr 2005 Hej med dig!
    Hvor i landet bor du?
    Hvis du bor på sjælland, kender jeg en der er kanon til det der!
    Isabel

• #3   27. maj 2005 Jeg har været på et kursus med Ute Lehman, som skulle gøre at din hest kom til at stole på dig. Hvis din hest ikke stoler på dig eller måske har haft en dårlig oplevelse med en trailer, så prøv noget horsemanship. Det virker..

• #4   4. aug 2005 Tjaaaaaaa... du kunne prøve med shane

www.shane.dk

han er hestehvisker og ved hvad han laver!

jeg mener oss han hjælper med trailerproblemer men jeg er ikke sikker... du kan jo ringe til ham...

håber jeg kunne hjælpe

Kommentér på:
Trailerproblem så det batter!!!

Annonce