{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Gizas første spring med rytter igår! {{forumTopicSubject}}

Ja, igår skulle det være.

Jeg tog chancen, smed hende i traileren og far&jeg kørte på FRI med min skønne nye hest, i håb om måske at kunne få et første spring på hende.

Det blev hendes første spring med rytter på ryggen og gud hvor tog hun det dog nemt smiley
Efter en opvarmning uden de store ting at sætte fingre på, når man tænker på alderen og at hun kun er redet alt i alt 6 gange siden august-08, travede jeg hende med gele ben hen mod bommen på 40 cm. , og vupti hun løb lige igennem den xb Den væltede ned, men whatever, vi prøvede da bare igen, og denne gang løftede hun benene og småsprang over, KANONT MAN!! smiley :D

Efter at have både travet og galloperet over bommen et par gange på hver volte, fik hun den største gang klapperi og rosende ord man kunne forestille sig xb.

----
Hermed blev jeg overbevist om at hun godt kan klare at tulle over 7-8 spring på 50 cm. her d. 21 marts, så derfor bliver det både hendes og vores første stævne smiley

Hun skal absolut ikke vinde noget, men bare ud og opleve noget, så hun ikke går og keder sig smiley

Jeg glæder mig virkelig!

- Se billeder på hendes profil smiley .
- har desværre ingen video, da de stadig ligger på fars mobil s:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gizas første spring med rytter igår!
Kommentér på:
Gizas første spring med rytter igår!

Annonce