{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Solstråle historie - dejlig træning {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så glad i dag.. Daisi er ikke særlig glad for trailere, men hun skal til hingst i næste måned og det blev arrangeret med lidt kort varsel, så det er jo på høje tid at få gjort noget seriøst ved træningen, men vi har kun en trailer uden tag.. Så jeg bandt en pressending over.
Først lukkede jeg hende løs på vores nye ridebane (blev færdig i gård aftes) og hun farede rundt og hoppede selv det spring der stod på banen. :o)
Bagefter satte jeg mig op og hold op hvor havde hun travlt. Det var en kamp uden lige og en masse parade, bak, frem, stop, frem, stop, bak, før hun kunne koncentrere sig og arbejde nogenlunde, men så gik det godt. Så sprang vi lidt og mens vi skridtede af klikkede jeg tøjlerne af biddet og red lidt i cordeo og hun tog det så fint.. vi tog endda et lille spring i cordeo..
Bagefter tog jeg sadlen af og trak hende hen til traileren og ikke om tøsen gik LIGE OP :o) masser af ros og bakke forsigtigt ud og så fik hun et par minutters græssepause og så ville jeg lige have hende op én gang til inden vi sluttede helt.. Men nu ville hun ikke. Hun stejlede og gik imod pres og sprang ned fra rampen i voldsomme ryk og jeg var ved at give op, men så gik hun alligevel lige pludselig op.. Masser af ros og så ud på folden...

Så jeg synes at det alt i alt var en rigtig god dag.. :o)

Hvordan har i andres dag været?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solstråle historie - dejlig træning
Kommentér på:
Solstråle historie - dejlig træning

Annonce