{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Super optur. :D {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg har placeret mit indlæg, men ret på mig hvis det er det forkerte sted. Tak. smiley
- jeg havde simpelthen sådan en voldsom optur med Selkis igår.. Før i tiden er hun blevet redet forkert, voldsomt og MEGET groft. Desideret mishandling vil jeg sige. Så hun er været meget, meget bange for sadler og jeg har ikke vidst hvad jeg skulle gøre. Jeg syntes at jeg havde prøvet alt, men åbenbart ikke. For!:
Igår var jeg ude på folden og hygge med hende, mens Andrea & Maiken red rundt på Joey, bare i skridt. Jeg legede lidt med hende og trænede tricks, bare sådan små ting.. Da de så havde redet spurgte jeg om de ikke lige ville give mig sadlen. Så lagde jeg den på Selkis, spændte gjorden og gik afsted. Det eneste hun gjorde var at pruste og slå lidt med hovedet da jeg spændte gjorden! SÅ STOLT! Har ikke siddet på hende endnu, men for mig er det en meget stor optur, at hun tager det så godt når jeg ligger sadlen på hende.. smiley
Det er virkelig noget jeg har ventet længe på.. Endelig betalte min tålmodighed sig.. :]

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super optur. :D
Kommentér på:
Super optur. :D

Annonce