{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

nogle gode ider??? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en pige på 15 år, der underviser to piger på 4 år. Jeg har brug for nogle ider til at undervise. De er jo ikke så gammle, så det skal jo gerne være sjovt for dem af ride. Så er der nogen der har en ide til hvad jeg kan lave med dem, som de kan lære noget af det og stadig have det sjovt.. Håber i kan hjælpe mig.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle gode ider???
  • #1   10. aug 2009 Slalom, det giver god balance, og man kan altid øge farten hvis det bliver for let smiley

Skridte og trave over bomme smiley

• #2   10. aug 2009 mange tak. men det har jeg øvet med dem. har du andre ider??

• #3   10. aug 2009 ponygames? SMÅ spring? dressur? skovtur?

• #4   10. aug 2009 ASSI
    har jeg øvet med dem. men de er jo også kun 4 år så det skal ikke være for meget undervisning i det. for ellers gider i ikke. ..

TEAM champ.
    tak for dit svar. men kan du sige hvad øelser i ponygans jeg kan lave..??

• #5   10. aug 2009 Lave vinkler de skal ride igennem og lave nogle "porte" som de skal igennem i den rigtige rækkefølge osv. Da jeg underviste børn var de vilde med at ride den slags forhindringsbaner igennem. Gerne mod hinanden. Der er også forskellige stræk- og smidighedsøvelser de kan lave til hest. Fx. at "plukke æbler" med hænderne, strække sig frem og nå ørene, tilbage og nå halen, og bøje sig ned og nå sine tær først på den ene, og så på den anden side. De kan også ride i damesadel , eller baglæns, eller ligge over hesten på maven (Der skal nok være trækker på de sidste to muligheder.) Hmm.. ved ikke lige om jeg kan finde på mere... Håber du kan bruge det...

• #6   10. aug 2009 Ja, ponygames er både sjovt og lærerigt, det kan FX. være at man skal ride slalom hen med et æg eller bold på en ske, også gælder det om at holde balancen, det kan også være at man skal have en ring, så er der en pind i den modsatte ende af ridehust/banen, hvor man skal "kaste" ringen ned på. Det er lidt en blanding af sjov og ridning;D Brug fantasien, så er der mange ´lege derude;D

• #7   10. aug 2009 MANGE TAK FOR HJÆLPEN.. smiley

• #8   10. nov 2009 hey nu underviser jeg selv små piger og jeg bruger risposer de skal ligge på deres hoved for en ret ryg, på deres tør for at træde hælene ned. skyde til måls med risposerne eller ringe om en pind der gør det sjovt og de lærer samtidig

Kommentér på:
nogle gode ider???

Annonce