{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Mangler hjælp til unghest. {{forumTopicSubject}}

Hejsa (:

Jeg har lidt problemer med min unghest, på 4.
Jeg har svært ved at få ham i rigtig galop, på højre volde. Kan sagtens på ham i venstregalop. Sys jeg har prøvet det meste, for at få han i højre galop, men det virker ikk.
Nogle der kan hjælpe mig ? (:

Har os et andet spørgsmål. Hva gør i for at varriere jeres træning med unghesten ? Vil helst ikk gøre hverdags ridning kedeligt for ham.

Håber i kan hjælpe mig.

KH Sidsel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler hjælp til unghest.
  • #1   16. sep 2009 Med hensyn til at variere har jeg maks en dag om ugen hvor jeg kun rider. En unghest skal jo ikke rides ret lang tid af gangen så træner tricks, showtræning, har ham løs på banen, leger med ham, løsspringer, græsser med ham og alt hvad jeg ellers kan finde på før jeg sætter mig på ryggen af ham.
    Det skal helst være før man rider dem, da ungheste ofte bliver dødtrætte efter at være blevet redet smiley Så på den måde varierer jeg vores dage, da man jo helst skal træne det samme under ridning for at få hestens grundtræning på plads smiley


  • #2   16. sep 2009 Husker du at slippe i indvendige tøjle og give plads til indvendige ben?

  • #5   16. sep 2009 har også haft lidt af det propblem. for mig hjalp det at tænke mere på opstillingen fordi jeg altid lænte mig frem når vi satte i galop og så springer de tit i forkert.
    men ellers kan du måske få en der ved noget om ridning til at kigge fra jorden.


  • #6   16. sep 2009 Okay (; tak for svarende, vil overveje kiropragteren. Men ska os snart have undervisning, så kan det være det hjælper.

  • #7   16. sep 2009 bøj han lidt til indvendige og spring an i god balance..
    bom træning, skovtur og andre sjove lege også fra jorden, slaom er super til balancen


Kommentér på:
Mangler hjælp til unghest.

Annonce