{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.583 visninger | Oprettet:

Test! =D hvilken rytter er du? {{forumTopicSubject}}

vil prøve om det fungerrer smiley
Hvilken rytter er du?

1) du falder af i en vandpyt med dine nye ridebukser hvad gør du
a- bliver sur på din hest fordi de var helt nye
b- pis også! men gør ikke noget ved din hest det var jo dig der faldt af
c- griner og sætter dig op igen

2) du har valget mellem at gå til en lidt vild fest som dine forældre har frabudt dig eller arbejsdag på gården hva vælger du?
a- tager helt klart til fest det er da ligemeget hhva mine forældre siger? og de andre må da gerne grisse sine fingre til i alt heste møget
b- er lidt muggen men tager ud og hjælper alligevel
c- tager helt klart ud og hjælper de andre kan drikke sig ihjel for min skyld

3) Du har en fridag hva bruger du den på?
a- tager ind til byen og bruger pengne jeg fik til sadel på make up og tøj
b- tager over til min bedste veninde
c- tager klart ud og hygger med ponze i laaaaannnngggg tid

4) Din veninde spørger dig om i skal ride hva vil du helst?
a- ride meget seriøst dressur så de andre kan se at mig og min hest er de bedste! og så beder jeg self. min veninde om at ride en tur så hun ikke er i vejen!
b- skridte en hyggelig tur og snakke sammen
c- lave HSM og ride uden sadel

5) du er til stævne og for at vide af dommeren at du skal slappe mere af du ser helt spændt ud! hva siger du?
a- som om du kanne gøre det bedre!
b-det forstår jeg ikke helt men snakker med min ridelærer om det
c- okay det vil jeg prøve at arbejde med tak

resultater:
flest a= du er en anelse snob tænk lidt mere på din hest end dit tøj....
flest b= du er sådan meget normal du elsker heste men har ikke hele dit værelse over tapet med plakater...
flest c= du elsker heste over alt på jorden og dit værelse er sikkert over tapet med heste plakater og rosetter...

NB det var først da jeg havde skrevet over halv delen jeg kom i tanke om at det måsek ikke hører ind under træning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test! =D hvilken rytter er du?
  • #1   8. okt 2009 i må gerne i skrive jeres resultat smiley

  • #2   8. okt 2009
    Den kunne have være lidt mere udtænkt :b
    Eftersom at de eneste svar i testen enten er ekstrem snob/ligeglad og elsker janteloven ellers er man en der aldrig tænker på andet end heste og altid vælger heste frem for alt - ikke så gennemtænkt :b


  • #4   8. okt 2009 Krikken ( the forbidden fruit taste the sweetest ) .
    Altså hvis du ikke har bedre at sige kan du jo lave din egen..........
    >>MKT<<. fedt =)


  • #5   8. okt 2009 »' miemøller (; .
    Tak fordi du tog testen =) kig forbi smiley


  • #6   8. okt 2009 B her fra smiley

  • #7   8. okt 2009 C smiley

  • #8   8. okt 2009 dejlig at i tager testen =D kunne godt tænke mig at lave en ny nogle foreslag

  • #10   8. okt 2009 Jeg fik nu også C, og ja det passer rigtig godt med plakaterne, hehe:D

  • #11   8. okt 2009 Anne Sofie J
    Hehe o.O


  • #12   8. okt 2009 Jeg har ingen plakater - kun billeder af min pony, som desværre er aflivet nu smiley

    Men det betyder utrolig meget for mig, at jeg stadig "kan have hende hos mig!" smiley


  • #13   8. okt 2009 Ja okay, jeg har så også samtidigt fyldt op med billeder af ponyen:D

  • #14   8. okt 2009 ked af det med din pony ;(
    kan godt forstå smiley


  • #15   8. okt 2009 1) du falder af i en vandpyt med dine nye ridebukser hvad gør du
    b- pis også! men gør ikke noget ved din hest det var jo dig der faldt af

    2) du har valget mellem at gå til en lidt vild fest som dine forældre har frabudt dig eller arbejsdag på gården hva vælger du?
    a- tager helt klart til fest det er da ligemeget hhva mine forældre siger? og de andre må da gerne grisse sine fingre til i alt heste møget

    Jeg er 18 år, tror selv jeg bestemmer hvornår jeg tager til fest (; Og desuden ville jeg stå op og hjælpe til stalddag dagen efter smiley det ene udelukker ikke det andet, man må bare bide tømmermændene i sig smiley


    3) Du har en fridag hva bruger du den på?
    a- tager ind til byen og bruger pengne jeg fik til sadel på make up og tøj

    Jeg ville nok ikke bruge penge jeg har fået til sadel på tøj, men jeg ville tage ud og shoppe.

    4) Din veninde spørger dig om i skal ride hva vil du helst?
    a- ride meget seriøst dressur så de andre kan se at mig og min hest er de bedste! og så beder jeg self. min veninde om at ride en tur så hun ikke er i vejen!

    Jeg ville ride seriøst dressur, turridning er ikke mig. Har ikke redet tur i 2½ år. Men mener bestemt ikke min hest og jeg er de bedste og ville ALDRIG bede en veninde om at smutte på tur så hun ikke er i vejen smiley

    5) du er til stævne og for at vide af dommeren at du skal slappe mere af du ser helt spændt ud! hva siger du?
    a- som om du kan gøre det bedre!

    jeg ville tænke at hun skulle prøve at ride min hest til stævne selv smiley Han er ved at lære det og spænder rigtig meget op. Og så spænder jeg automatisk op. Vi arbejder RIGTIG meget på det, men da grundridning osv. er ok hjemmefra skal både han og jeg igang og finde takten på en stævneplads :o)



    Tjaaaa, jeg er nok en snob smiley



  • #16   8. okt 2009 Hvis man kigger på DINE svar syntes jeg du er en meget ikke "dum gås med kreditkort" agtig smiley

  • #17   8. okt 2009 Tak, det er jeg glad for xD absolut heller ikke det indtryk jeg har af mig selv smiley

  • #18   8. okt 2009 Er både b og c:)

    Her er mine svar:)

    1) du falder af i en vandpyt med dine nye ridebukser hvad gør du
    b- pis også! men gør ikke noget ved din hest det var jo dig der faldt af

    Mener ALTID det er ens egen skyld hvis man falder af:) men vil heller ikk bar grine af det for er aldrig sjovt at falde af tihi..


    2) du har valget mellem at gå til en lidt vild fest som dine forældre har frabudt dig eller arbejsdag på gården hva vælger du?
    c- tager helt klart ud og hjælper de andre kan drikke sig ihjel for min skyld

    Drikker ikk så self. tager jeg op og hjælper:) kan ikk se det fede i at drikke:S Men drak jeg havde jeg været ligeglad med hvad mine forældre sagde:)

    3) Du har en fridag hva bruger du den på?
    c- tager klart ud og hygger med ponze i laaaaannnngggg tid

    Har ikk penge til at shoppe, og har jeg fået penge til noget bestemt bruger jeg os pengene på det:)
    Har ikk specielt mange veninder, har to eller sådan noget resten er drenge venner:)

    4) Din veninde spørger dig om i skal ride hva vil du helst?
    b- skridte en hyggelig tur og snakke sammen

    har ikk brug for at vise min hest frem på dressurbanen, Og ja hvis en veninde spørger om jeg vil med ud og ride skal vi da ud og have en hyggelig tur sammen med hestene:)
    Hms. laver jeg kun hvis jeg er alene:)

    5) du er til stævne og for at vide af dommeren at du skal slappe mere af du ser helt spændt ud! hva siger du?
    a- som om du kanne gøre det bedre!

    Tja der går der snop i mig.. for ja jeg er møg nervøs til stævner og spænder derfor, men det os fordi min hest ikk er vant til stævner og derfor bliver nervøs for om jeg laver en fejl..


  • #19   8. okt 2009 Okay =)

  • #20   8. okt 2009 B smiley

    Og en lille kommentar: Forkortelsen for horsemanship er HMS ... HSM er High School Musical xD


  • #22   8. okt 2009 Fik C.. Men giver nu krikken ret.. Den passer ikke på mig..

  • #24   8. okt 2009 Til HMS
    gud ja hehe smiley


  • #25   9. okt 2009 Mine svar:
    1) du falder af i en vandpyt med dine nye ridebukser hvad gør du
    b- pis også! men gør ikke noget ved din hest det var jo dig der faldt af

    2) du har valget mellem at gå til en lidt vild fest som dine forældre har frabudt dig eller arbejsdag på gården hva vælger du?
    a- tager helt klart til fest det er da ligemeget hhva mine forældre siger? og de andre må da gerne grisse sine fingre til i alt heste møget
    Min forældre plejer ikke at forbyde mig at tage til fest, og ville sagtens stadig kunne hjælpe dagen efter. Det ene udelukker ikke det andet som pauline siger.

    3) Du har en fridag hva bruger du den på?
    - Hvad jeg lige har lyst til. Kunne sagtens finde på at tage ud at shoppe, men for min egne penge. Eller lave noget andet sammen med nogle veninder.

    4) Din veninde spørger dig om i skal ride hva vil du helst?
    - Blanding af a og b. Ville først ride lidt dressur og så skridte en tur med min veninde bagefter.

    5) du er til stævne og for at vide af dommeren at du skal slappe mere af du ser helt spændt ud! hva siger du?
    b-det forstår jeg ikke helt men snakker med min ridelærer om det
    Det kan godt være at jeg kan se problemet, men vil til en hver tid snakke med min ridelære om det, så det kan blive løst.

    Jeg er vidst lidt en blanding mellem a og b smiley passer mig meget godt.


  • #26   9. okt 2009 Til det ene udelukker ikke det andet
    Det gør det da det er samme dag =)


  • #27   9. okt 2009 Okay. Men normalt er en arbejds dag om dagen, og fest om aften/natten, så derfor ville man godt kunne nå begge ting.

  • #28   9. okt 2009 jaja.......

  • #29   11. nov 2009 C smiley

Kommentér på:
Test! =D hvilken rytter er du?

Annonce