{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Anbefaling af super underviser.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa HGer

Vil lige anbefale en super god underviser til jer...

Han hedder Peter Svandholm og han er lige begyndt at undervise på Fjelsted rideklub..

Jeg har kendt Peter fra tidlig sommer 2009, da han tilbød sin hjælp med min unghest, hun skulle tilrides..

Dette har han gjordt i samarbejde med en ung pige ved navn Kia, til UG, helt efter hesten primisser, kan varmt anbefale ham til dette også..

Vi er dog desværrer ikke helt færdige med hende pga. jeg har været en del syg og alt har forgået hjemme hos mig selv..

Men nu får jeg undervisning på min mands nye 5års vallak og vi har allerede gjordt storer fremskridt, helt Peters fortjændelse..
Vi skal til at havde undervisning i fjelsted 2X om ugen. Hvor jeg får undervisning på Junker og Kia på Paprika..

Paprika er ikke sikker nok til min gamle krop endnu hehe. Derfor forslog jeg at Kia fortsætter et par månder endnu på hende..

Peter kigger meget på den hest han arbejder med og selvfølgelig rytteren, men han gør ALT efter hestens nevo også går han stille og roligt frem.
Han er ligledes SUPER til nervøse rytter, det er jeg nemlig selv og hold da op han kan få min ned på jorden..

Hvis du har fået blod på tanden og vil prøve en time hos ham så skriv til mig også får du hans tlf.nr.

MVH Bitten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af super underviser..
  • #1   18. okt 2009 dressur eller spring ? (:

  • #2   18. okt 2009 Hov det glemte jeg da lige hehe

    Det i Dressur


  • #3   18. okt 2009 kan han komme til en anden by ? hvis ja . så hvor ?

  • #4   19. okt 2009 Hejsa Laura H

    Han har taget ud, men nu får han en fast stilling i Fjelsted.

    Men han tager ud hvisse dage ved jeg, men vil ikke love noget, hvor kommer du fra ???

    MVH Bitten


  • #5   19. okt 2009 Hej Alle
    Jeg anbefaler også gerne Peter...
    Jeg er en pige på 12 som har kendt Peter isiden jeg var 6 år hvor jeg startede med at ride ved ham. Jeg var meget nervøs og turde næsten ingenting men Peter fik mig hurtigt ned på jorden.
    I
    dag har jeg min egen pony på kun 5½ år som jeg så småt er begyndt at starte stævner på. Min galop er endnu ikke på plads da jeg ikke har haft en ordentlig bane længe, men nu hvor Peter er startet i Fjelsted (på fyn) skal jeg til at ride 2 gange om ugen og forventer at starte LC efter jul.

    Peter er en hård underviser hvor man kommer til at arbejde for sagen, men samtidig har han en fantastisk tålmodighed og et kanon humør så det altid er sjovt at få undervisning...

    Her fra er der bestemt også en stor anbefaling af Peter...


Kommentér på:
Anbefaling af super underviser..

Annonce