{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Schenkelvigninger! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ;D
Jeg har lige fået ny pony, hun er mega dejlig, men er ikke så god til dressur. Hun er god til schenkelvigninger både i skridt og trav, problemet er bare, at hun laver krydser benene selvom jeg ikke har bedt hende om det. Det gør jo at jeg får fejl i et dressurprogram, og jeg vil MEGET gerne have noget hjælp til, hvordan jeg kan stoppe det.
HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!!!!!!
På forhånd tak ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schenkelvigninger!
  • #1   24. okt 2009 hvis hun begynder at gå schenkelvigning mo højre, så begynd at lave en til venstre, så snart hun går der hvor hun skal ned af midten, så rid ligeud, altså læg begge ben lige meget ind til hende...

det lyder som om hun er ligeglad med dine ben, eller, at du ikke har benene ved hende ned ad midterlinien..

• #2   24. okt 2009 Tak for de gode råd ;D
    Tusind tak, jeg vil prøve at sidde ordentligt med benene ;D
    HUn er nemlig ret følsom for mine benbevægelser, men jeg har ikke engang haft hende en uge, så vi skal lige lærer hinanden at kende ;D
    Men rigtig mange tak for rådene ;D

• #3   24. okt 2009 når du har fået rettet hende op på midterlinjen så hun går der hvor hun skal, så driv helt vildt (overdrevet) meget med begge ben. måske går hun så rigtig hurtigt, men på den måde når hun ikke at tænke, og hun fortsætter ligeud. så kan du gradvist begynde at drive mindre og mindre. og husk også at når du rider op ad midten, så rid nogengange bare ligeud, og nogen gange schenkelvigning. hvis du kan mærke hun begynder på en schenkelvigning så rid ligeud i stedet. på den måde lærer din hest at høre efter hvad DU siger, og ikke bare gøre det den tror den skal.

• #4   24. okt 2009 Man skal aldrig forsøge at ride mod venstre, når hesten selv går mod højre og modsat - i stedet skal man ride FREMAD.

Når du mærker din pony begynder at gå til siden, så kig lige frem, mærk efter hele din krop er lige og du sidder helt lige over ponyen, og rid så kraftig frem for begge schenkler, sæde og evt stemme.

Kommentér på:
Schenkelvigninger!

Annonce