{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Sidepull/Kryds? {{forumTopicSubject}}

Hej
Skal have et nyt bidløst, men er i tvivl om jeg nu skal vælge kryds (hvor der krydser under - kan ikke lige huske hvad det hedder (: ) eller en sidepull.

Jeg rider på hestens præmisser - dvs. med tøjleføring og ingen kontakt til hestens mund, og derfor tænkte jeg at det må være lettest at forstår for ham med en sidepull, da vi jordtræner i grime og presset så egentlig bliver lagt nogenlunde samme sted, og tror han vil blive forvirret af et kryds + at jeg har hørt at det ikke giver ordentlig efter.

- Hvad vil I anbefalde og hvad er jeres erfaringer? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidepull/Kryds?
  • #1   29. okt 2009 Jeg er egentlig tilfreds med vores der krydser, det eneste som gør jeg sjældent bruger den, er at tøjlerne sjældent er lige lange, og jeg er ret hys med sådan noget. Altså, det der glider ud i en af siderne, og ind i den anden (:

• #2   30. okt 2009 Har selv kun prøvet sidepull, og synes det fungere ganske udemærket:)
    Det jeg har hørt om kryds er, at det kan have svært ved at løsne sig, når man giver efter, men det er selvfølgelig ikke et problem, hvis tøjlerne er løse:)

• #3   30. okt 2009 Jeg har næsten lige købt en kryds-bitless, som jeg kun fik prøvet 2 gange. Stólpi kunne ikke lide den, men det er også fordi han er meget speciel når det kommer til den slags. Min hoppe derimod kunne rigtig godt lide den, og den er også rigtig lækkert lavet og god at arbejde med. Så jeg tror det er en smagssag. Du kan eventuelt tjekke min annonce, for at se hvordan den ser ud. Der er nemlig også et billede hvor den ligger på en hest.

• #4   30. okt 2009 Den med kryds er dårlig. Man skal hive alt for hårdt, og på min model er tøjlerne en kilomet for lange.

• #5   30. okt 2009 Jeg er helt tilfreds med den som krydser. Den er vildt dejlig at ride med, og jeg har faktisk næsten skiftet biddet ud med den. Min hoppe slapper bare af når hun går med den og hun hænger sig ikke længere på biddet. Jeg har ikke noget problem med tøjlerne og jeg vil gerne anbefale den(:

• #6   30. okt 2009 hvis du er interesseret i det med kryds under, har jeg et til salg.

Kommentér på:
Sidepull/Kryds?

Annonce