{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

western ridning, hvem egener dig? {{forumTopicSubject}}

hej hestevenner smiley

Har lige et lille spørgsmål smiley Kan alle heste lære at ride western? nu tænker jeg ikke på noget konkurrence, men bare sådan stille og roligt? Tænkte nemlig på, at ride lidt western på min ene travhest, når han bliver lidt ældre. Bare til stille og rolig hygge , i ved smiley han er ca. 155 cm i stang, en lille fyr smiley

hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  western ridning, hvem egener dig?
  • #1   30. nov 2009 jo kan han nok godt smiley
    min gamle hoppe kunne lidt og hun nød det helt vildt..
    hvis din traver lære det kan han jo sagtens... når det hyggeplan,, tror i konkurrencer skal der nok en hest til med bygning som egner sig til det man skal ride..

• #2   30. nov 2009 Det er jo som regel rytteren der rider western..;)
    Men vil mene de fleste heste kan trænes op til at kunne nogle øvelser i western.. Fredrik er faktisk rimelig god til at snurre rundt på stedet, bare ikke så hurtigt endnu..

Det er vidst bare et spørgsmål om den rigtige undervisning..

• #3   30. nov 2009 jeg regner nemlig slet, slet ikke med noget konkurrence smiley jeg rider som min hest vil have det. Vil han kunne lide det, og have et lille "talent" kunne det godt være vi ville starte lidt, men det er helt op til min lille pruhest smiley
    det er nu mest bare så han kan ride noget roligt og hyggeligt i sine ældre dage, hvis i forstår smiley

• #4   30. nov 2009 hov overskriften skulle havde være westernridning - hvem egner sig ... smiley sorry.

• #5   30. nov 2009 Ja, ja - sagtens! ,,, Bare rytteren lærer hesten det smiley ALLE HESTE KAN ..:D

• #6   30. nov 2009 det vil jeg da mene.. jeg har en hest som er tilredet i westren, men ikke noget jeg rider.. Det var de gamle ejere som red westeren.

• #7   30. nov 2009 Nu kommer det meget an på hvilken diciplin inden for western man vil ride, de fleste heste kan lære pleasure og trail, hvor reining og cutting kræver den rigtige type hest.

• #8   30. nov 2009 alle heste kan gå western, men om de har ævner til at gå konkurrencer er jo en anden sag.

det kræver dog at rytteren ved hvad de gør eller i det mindst får god undervisning.

på Turban Stud i Gilleleje kan man få westernundervisning uanset niveau, ja enda på lånehest hvis man ikke har sin egen... jeg er selv helt ny indenfor det, men har fået hjælp, og det er sjovt... bare spring ud i det.

venligst Jane

• #9   30. nov 2009 Min pinto på 1.74 går western ; ) Han er godt i gang med at lære det hele, og kan nu stoppe for vægt og ben : ) Samt bakkes.

Kommentér på:
western ridning, hvem egener dig?

Annonce