{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

sidde ret, kigge op.. {{forumTopicSubject}}

Godaften HG smiley

Jeg ville lige høre jer ad, om I havde nogle gode idéer eller tricks til hvordan man kan komme til at sidde ret op, ind med albuerne og kigge op og ikke ned i nakken på hesten.

Jeg er ikke personen der kan sidde og minde mig selv på det hel tiden, så håber der er nogle der har nogle idéer. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sidde ret, kigge op..
  • #1   22. mar 2010 Sid sådanne hele tiden. Ikke kun når du sidder på hesten. Gør det i skolen, på arbejde, tænk over det hele tiden.

Og ellers så brug pisk og rid uden bøjler. Det giver også en del til opstillingen. I nogle tilfælde kan aviser underarmene være en mulighed, men det medfører tit at man bliver spændt (og dermed bliver hesten også spændt).

Håber det kan bruges.

• #2   22. mar 2010 Har en tendens til at krympe lidt sammen i det daglige, jeg er dog blevet bedre til at rette mig op. Tror jeg godt jeg kan bruge til noget smiley red også uden bøjler idag, sad lidt pænere, men mangler stadig det sidste..

• #3   22. mar 2010 Du kan ikke ændre det med mindre du tænker over det, du er nød til hele tiden at minde dig om det.. men retter du dig op, følger hovedet som regel med af sig selv..

• #4   22. mar 2010 Jeg havde det på samme måde i lang tid, mange år.
    Men nu er jeg begyndt at vende mig til at sidde ret, og så kigger man automatisk op.
    Det er bare med at træne det, det tager rigtig lang tid i know.

-<i> Emma && Flotte.

• #5   22. mar 2010 okay, så må jeg jo bare prøve det, hvis der ikke er nogen udvej. Så må jeg tage mig sammen smiley

• #6   22. mar 2010 Man kan kun ændre noget, ved at være bevidst om det :0)
    Få en ridelære der kan piske dig lidt :b

• #7   22. mar 2010 Forestil dig at du sidder inde i en lille kasse, den er bygget op omkring dig og du kan kun lige være der hvis du sidder ret op med armene ind til kroppen. Og så få din underviser til at være lidt efter dig.

• #8   23. mar 2010 Engang indtalte min ridelære et kasettebånd ( ja - så gammel er jeg! ), med en ting jeg havde virkelig svært ved at lære. Så red jeg rundt med det på walkmanen hver gang jeg trænede hjemme. Det virkede.

• #9   23. mar 2010 min ridelære gjorde mig pinlig berørt, og siden den dag har jeg rettet mig op og set lige ud, heeh sider så godt at han synes det er helt vildt, krummer mig ikke sammen og sidder ikke stift

• #10   23. mar 2010 App. pisk, så sæt en springpisk ind under din trøje langs rygraden, hvis du så synker sammen, så strammer pisken mod tøj og ryg og så retter du dig op igen.

hi hi - det bliver dog lidt af et syn - pisk under tøjet og aviser under armene ;D

• #12   24. mar 2010 Grydstengaard: lyder faktisk som en god idé smiley
    og også tak til alle jer andre, har også hørt noget ang. pisken i ryggen, havde jeg ikke lige tænkt på:)

• #13   24. mar 2010 Jeg fik også hele tiden at vide, KIG OP, men det var fordi jeg koncentrerede mig. Har holdt en pause, og pludselig kigger jeg op smiley Det jeg mener er, man nogle gange falder ind i en dårlig vane.. Prøver man med pisk og fanden i voldskhed, at man SKAL kigge op, så virker det omvendt for mig. Så får jeg endnu mere at kæmpe med.

Hos mig skal årsagen fjernes - at jeg kommer ind i en dårlig rytme og koncentrerer mig for meget. Kommer jeg ud af rytmen, kommer jeg ud af vanen.

Ellers longer hende uden bøjler og tøjler. Det er super godt.

Lone

Kommentér på:
sidde ret, kigge op..

Annonce