{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

tossede hest {{forumTopicSubject}}

Puha Mistery var godt nok lidt af en mundfuld i dag..

var nær aldrig kommet op på hende.. Hun er sådan lidt meget speciel i temperamenet og man kan ikke bare gøre forskellige ting med hende..

I dag startede hun også ud med at blive bange for sin sadel og hoppe hele vejen over gårdspladsen..
Hun fortsatte så også inde i ridehallen..

troede aldrig jeg ville komme på ryggen af hende i dag.. men efter 15-20 minutters trækken og stoppen virkede det alligevel som om at hun faldt ned, så jeg tog mod til mig og hoppede op..

det gik heldigvis også godt, men havde da nær opgivet det helt i dag..

Hun kan nemlig være über sensibel så intet skal røre hende før hun går baserk... men vi overlevede da..

kig evt forbi min video fra i torsdag, der var hun sød..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tossede hest
  • #1   29. mar 2010 ASSI:
    er total misundelig... Mistery skal helst ikke stå stille mere end maks 3-4 dage så er hun går hun næsten amok når jeg skal op igen..

• #2   29. mar 2010 ja de kan få nogen lidt sjove ideer engang imellem de heste smiley

min irish cob, som er en meget rolig hest, der helst ikke laver mere end højst nødvendigt... og løber bestemt ikke uden at være blevet bedt om det...
    gav sig på folden til at lave 8 taller, i skridt, trav og galop... med fint bøjet nakke og super fine bevægelser... hun lignede en rigtig fin dressur hest... hun manglede bare rytteren... hun blev ved i ca. 15 min og skiftede fint mellem gangarterne... så jeg blev helt bange for at hun havde slået hovedet smiley skøre hest..

• #3   29. mar 2010 lille teglgaard..

nu er det næsten normalt når mistery er sådan, hun plejer bare ikke at være helt så voldsom..

ej hvor spøjst smiley men det har sikkert set godt ud!

• #4   29. mar 2010 ASSI:

okay..
    Mistery er "desværre" bare sådan i temperamenet også selvom hun bare æder græs..

Dog er jeg sikker på at det også kan vendes til noget positivt i dressuren, så jeg opgiver hende ikke med det samme smiley
    Hun smed mig jo også af under tilridning hvor det kostede en brækket lændehvirvel..

• #5   29. mar 2010 ASSI:
    det er jo det.. og det at hun er så følsom er jo en god ting når vi skal træne øvelser og samling.. men må nok indrømme at jeg kæmper lidt med angsten efter styrtet, for det sætter sku nogle tanker i gang..

Puha godt det ikke skete da.. det er absolut ikke særlig morsomt!

• #6   29. mar 2010 Cille:
    hehe sikke en laban smiley
    de har altså nogle skøre ideer ind i mellem..

har besluttet mig for at jeg vil ride mistery 5-6 dage i træk nu for at se om det ikke kan hjælpe lidt på det.. Hun plejer maks at blive redet 3 dage i træk..

• #7   29. mar 2010 ja det er det helt sikkert smiley

• #8   29. mar 2010 ja hestene har nogle tossede ideer engang imellem smiley

jeg har en araber dreng som lige er fyldt 2 år i sidste måned.
    Jeg har ALDRIG haft denne race før eller haft med dem at gøre, da jeg har ment de ville være for varme til mig, men helt overasket fungere det faktisk rigtig godt, og han får mig godt nok til at grine den lille dreng..

bla. i ¨sidste uge hvor vi legede lidt og trænede.
    har forsøgt længe at få ham til at træde op på paller, men de er simpelhen for farlige og han går helst 20 m uden om dem..
    men at blive pakket ind i plastic og blive rørt med det over alt, ja det er
    da bare vildt sjovt og spændende..

hehe tossede hest smiley

• #9   29. mar 2010 uha det lyder ikke sjovt. Det tror jeg godt nok jeg har mit liv for kært til at ville udsætte mig selv for det. Livet er for kort til skøre heste, det har jeg da lært af bitter erfaring. Synes det lyder vildt, pas på dig selv derude.

Kommentér på:
tossede hest

Annonce