3.586 visninger
|
Oprettet:
STOP BRUNSTEN! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg står i det "problem" at jeg har en super brunstig hoppe, næsten hele tiden. Hun opfører sig rigtig pænt, men har lidt svært ved at koncentrere sig i træning, og så ser det jo heller ikke kønt ud når hun står med spredte ben og pruster efter vallakkerne. Mig og min træner har snakket om et brunst hæmmende tilskud, men kan ikke komme på hvad det skal være. Jeg vil gerne ud og starte en masse forårsstævner, så det ville være rart at få det bremset lidt. Håber nogen har prøvet det samme og kan anbefale noget.
På forhånd tak.
mar 2007
Følger: 130 Følgere: 128 Heste: 20 Emner: 60 Svar: 2.694
Rådfør dig med dyrlægen ang. dette.
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 127
http://brogaarden.eu/Urter-Hest.143.aspx?recordid143=30649
nov 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 16
Ragnhild J - det ser rigtig godt ud! Men hun har jo ikke direkte adfærdsproblemer. Hun er bare super brunstig ;D Så ved ikke om det er for ekstremt? Vil egentligt gerne have noget som bare kan holde hendes koncentration ... og trang
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 127
okt 2004
Følger: 76 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 241 Svar: 1.017
Hvis scanningen ikke viser noget har jeg gode erfaringer med urteblandingen fra Ashkim Urter til hopper i brunst - det har gjort underværker for min hest
Skal så lige siges, at de 2 gange min hoppe ikke har kunnet komme ud af hendes brunster (har været i konstant brunst 4-8 uger), har kiropraktoren hver gang fundet låsning og rotation i nakken - ifølge kiropraktor har rotationen siddet, så den har trykket på et hormon center i hjernen og udløst for store doser østrogen - det kunne også være en forklaring?
nov 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 16
STOP BRUNSTEN! HJÆLP!