{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

Terræn {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet ud at for at kunne få Breezer vallakkåret skal han ha bestået ride, kører eller terræn prøve.

Jeg gider ikke dressur og spring (hvilket jeg går ud fra rideprøven går ud på) mig og trænning på en alm. "kedelig" bane går bare ikke sammen, jeg mister interessen for hurtigt smiley

Kørsel har jeg hverken lyst eller plads til smiley

Så er der terræn tilbage, jeg har kigget lidt inde på fjordhesten om hvad det er..

Men syntes det meget lyder som military, er det bare 2 ord for samme ting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Terræn
  • #1   21. maj 2010 Nu ved jeg ikke lige præcis hvad de mener med terrænprøve - men military er dressur, banespring og terrænspring. Hvor terrænspring bare er, ja, spring i terrænet smiley

• #2   21. maj 2010 Så længe det ikke er en alm. "kedelig" bane så er jeg frisk smiley Jeg er hyggerytter og nyder en god tur i naturen smiley

Jeg tror umidlbart ikke der er spring med i let-terræn så vidt jeg lige kunen forstå.. Det var noget med nogle tign man skulle gøre bestmete stedet..

Hvis du er intereseret kan du gå ind på fjordhest.dk nder sport (2010) og så under Terrænreglement

• #4   21. maj 2010 Nej det gør han ikke, men begge forældre er stadig aktive i avl, og hvis de får godt kårede føl bliver de jo mere eftertragtede smiley

• #5   21. maj 2010 Det ser ud til, at det er i "middel terræn" der er spring med.
    Så det skal nok forståes som i terræn = ud i terrænet smiley

Så ifht dit spørgsmål, så er det vist langt fra det samme som military. Det er mere en besindigheds-/lydighedsprøve smiley

• #6   21. maj 2010 Okay smiley Tak skal du have smiley

Det ender vidst med jeg må se at finde ud af hvor de afholdes så jeg kan se hvad det er smiley

Kommentér på:
Terræn

Annonce