{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag "træning" af et års plag
  • #2   28. maj 2010 Hej Ida:-)

Tak for dit svar, det vil jeg prøve at kigge på:-)

• #3   28. maj 2010 Kig også på camilla stormont's hjemmeside. smiley

Jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder, men søg på ''Dino'' herinde. smiley

• #4   28. maj 2010 MIn personlige mening er at du bare skal lade den være i fred. Den kan lære de basale ting som at blive striglet, løfte hove osv, men det er min erfaring at heste der får fred til at være heste mens de er unge, bliver mest harmoniske og fornuftige oven i hovedet senere smiley

Løsspring, kommer an på om hesten skal kåres. Skal den kåres begynd nogle mdr før kåring. Skal den ikke kåres, vent til den er 2 ½ - 3 år smiley Hesten risikere at få alvorlige skader, hvis den løsspringes før den er vokset bare nogenlunde sammen smiley Og nej heste i naturen springer sjældent, stort set kun hvis de skal krydse vand.. De er steppedyr

• #5   28. maj 2010 (sidebemærkning: Din hest er ellers godt nok flot. Skøn farve)

• #6   28. maj 2010 jeg lavede en masse hverdags ting med min. ting man ikke tænker på er vigtigt. Jeg sparkede til en spand når jeg gik forbi den med ham, vi var henne og hilse på den store stygge brændestak og presseningen blev vi også hurtigt venner med selv om den hang og flagrede på en båd.
    Alle de der små ting som man ikke tror betyder noget får stor betydning når man skal igang med det seriøse arbejde.
    min nu 3¨årig basse stoler 100% på mig og tilvænningen til rytter er gået som en leg.

• #7   28. maj 2010 og må så lige tilslutte mig Signe: er du vanvittig han er smuk.

• #8   28. maj 2010 jeg tror jeg ville begynde a introduksere sådan nogle ting man ku forudse ku gå hen og være "farlige" obygge rigtig mange forskrækkelser når han bliver ældre, men også passe på med a presse for meget ned om ørerne på ham. jeg ville nok ikk træne mere end 1-2 gange i ugen, for a han oss skal være "rigtig" hest... smiley - ikk a der er forkerte heste, men forstå mig ret:)

• #9   28. maj 2010 Hej allesammen:-)

Tak for alle jeres råd og ideer:-)
    Og ja, Falcon er utrolig smuk, jeg er meget beæret over at eje sådan en skønhed<3

KH Christina

Kommentér på:
Forslag "træning" af et års plag

Annonce