{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Gode spring tips ? {{forumTopicSubject}}

Gabi min nye hest. Hun er ved at lære og springe det går faktisk godt. Men vi tog et styrt i søndags og og jeg lidt usikker nu på om hun snupler igen voldsomt?
Men nu er vi sådan næsten kommet over det men nu manglet vi bare modet til at vi skal kunne springe højere endnu for vi skal til spring stævne den 26 juni :)??
NOGLE GODE RÅD ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode spring tips ?
  • #1   9. jun 2010 Lad dog være med at tage til stævne før hesten er klar! Hvorfor sådan et hastværk?
    Få dig en underviser, som kan hjælpe, for det lyder ikke som om, at du helt har styr på det.
    Få helt styr på grundridningen og kontrollen på en masse kryds og volter før du begynder på højde.

• Janne T
    Janne T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 27 Følgere: 24 Svar: 63
    #2   9. jun 2010 er ikke springrytter, men vil sige fortsæt med de små spring lidt endnu, og byg gradvist meget langsomt op... Der er jo ingen grund til at opfordre til et tilbagefald smiley
    Kan I ikke nå de højder i skal springe til stævnet ville jeg ikke starte den klasse, måske vælge en lettere klasse eller sådan et eller andet smiley
    - ja jeg er ihvertfald ikke typen der ville tage chancer fordi jeg er slet slet ikke en dygtig springrytter smiley

• #3   9. jun 2010 heej alle sammen.. Hun har lært at springe men det er noget tid siden nu har mig og hende sprunget i en månede og det er et klub stævne.. 1 jeg har styr på min grudridning 2 jeg har en spring lærer men det er når vi træner i fritiden 3 jeg kan godt springe springer 100 på pony . Og min træner siger jeg skal prøve stævnet fordi vi skal se når en dommer bedømmer os ville ikke bare tage til stævne for at vinde og presse hesten men for at se hvad vi kan...

• #4   9. jun 2010 Du siger det er en pony - men du skriver den er 156. Håber ikke du starter den som pony.
    Jamen du skal jo ikke springe mere end 1 - 2 gange i ugen, så hvorfor ikke nøjes med nogle gymnastikspring og så lade din underviser hjælpe dig?
    At du har sprunget 100 på den er da ligegyldigt, alle kan springe 100 på deres hest - der skal bare nok pres og støvle på....

• #5   9. jun 2010 Sabine Ellegaard .
    det er ikke det jeg mener jeg jeg besvarer deres svar til mine fordi de ikke forstår det.. jeg havde en pony og det mener jeg med at jeg kan min grundridning og jeg kan godt springe og det mente de jeg ikke kunne så ville bare sige at det kunne jeg godt.. Skulle bare lige have genopfrisket det.. Og nej stiller ikke pony klasser på hest så "dum" er jeg heller ikke..
    HÅBER I FORSTÅR MIG!!!!

• #6   9. jun 2010 Sabine: Jeg tror hun har en hest på 156, og så en pony ved siden af?

• #7   9. jun 2010 ASSI -nydamsmr.milan
    for sidste gang det er bare et stævne vi holder på rideskolen. Og der bliver alle bedømt!!! og det ved jeg bedst :)!

• #8   9. jun 2010 Mht. det styrt du tog, og at du så er usikker på hende, så er mit råd at du må stole på hende. For tror du ikke på det, så gør hesten heller ikke smiley

Fortsæt træningen, lav noget gymnastik spring og bom træning smiley

• #9   10. jun 2010 Ja, men det er jo ikke dig der skal kunne grundridningen (jo det er det også), men mere hesten! Den er ung, måske ikke redet så meget osv...

Kommentér på:
Gode spring tips ?

Annonce