{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Tia W
Tia W
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

Han vil ikke løfte hove... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt af et problem... den hest, jeg passer, vil ikke løfte hove.
Frej er en fjordvallak på 8 år. Det tager langt tid at få ham til at løfte bare én hov, og nogen gange er jeg nødt til at løfte dem selv. Det er bare lidt svært når han lægger al sin vægt på den hov jeg vil løfte... Og når jeg så endelig får hoven løftet, står han og rykker i den, eller prøver at lægge sig ned.
Jeg har prøvet flere forskellige ting. Blandt andet har jeg prøvet med positiv og negativ forstærkning, men det reagerer han ikke på. Jeg har også prøvet at løfte hans hove som på en unghest mens en veninde holdt ham, men det blev det heller ikke bedre af.
Jeg får altid renset alle hovene, for jeg giver ikke op før de er renset, men nogle gange tager det næsten tre kvarter.
Jeg vil rigtig gerne lære ham det, da han er rideskolehest, og der derfor også er små børn, der skal løfte hans hove.
Som hans passer er det selvfølgelig mit ansvar, at hovene er renset når rytterne kommer, men nogle af de små vil også gerne selv prøve at løfte en hov.
Er der nogen, der har forslag til, hvad jeg kan gøre? Frej er ellers en mægtig sød vallak. Hans eneste unode er det med hovene...
Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han vil ikke løfte hove...
Kommentér på:
Han vil ikke løfte hove...

Annonce