{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Torben Andersen {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag set Torben Andersen og hans Natural Horsetraining med hest.

Først vænnede han en hest til klippemaskine og bagefter vænnede han en 'trailer-skræk' hest til at gå op i traileren uden tvang.

Jeg synes han gjorde det rigtig godt,det er godt at se han gør tingene på hestens præmisser. (:

Er der andre der har set ham? Og hvad synes i om hans træningsmåder? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Torben Andersen
  • #1   2. okt 2010 Jeg har selv haft ham ude hos vores hest og det har han gjort rigtig godt. Jeg var desværre ikke selv til stede, men begge mine forældre var. Og jeg kan jo se, at han har hjulpet på problemet smiley

• #2   2. okt 2010 har ikke set ham i aktion, menved han har været ude hos den tidligere ejer af min hest for at lære den at gå i trailer, og overvejer om jeg skal have ham ud til hende nu hun er flytte ud til mig, for hun vil ikke læsses igen nu.

• #3   3. okt 2010 Jeg har haft ham ude, synes han er super god :o), men vi fik trænet for meget på engang, så tro at vi havde fået mere ud af det hvis han var kommet 2 gange i stedet for, men vi er helt klar kommet længere, så det er mere mig der skal over vinde min angst end hesten, for den går fint op nu, men billederne fra vores uheld sider stadig meget dybt i mig, så det er mig der ikke tør lukke og køre :o(, men jeg tror bare at der er heste som er svære at komme ind på ind andre og det tager længere tid at nå målet og torben vil så gerne give en her og nu løsning og det har torben måske lidt svært ved at se og derfor presser hesten for meget, så det går lidt den anden vej, men mange af hans grund principper er rigtig gode :o)

Kommentér på:
Torben Andersen

Annonce