{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.395 visninger | Oprettet:

berider: Søren Hedegaard?? {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.. smiley

Da jeg undersøger og undersøger berider på skift, fordi jeg vil have den rette berider til at tilride min plag om halvandet år. Vil jeg gerne høre fra folk der har haft en hest i ridning eller undervisning af Søren Hedegaard.

Hvad synes i om ham??
-Altså hvilke erfaringer har i med ham gode som dårlige..

Har i følt i har fået hvad i har betalt for??

Og hvordan er jeres personlige erfaringer med hans ridestil??
-her mener jeg er han på nogenmåde til kontant afregning og hårde metoder for at få hesten til at præstere??

Jeg ville også lige byde lejligheden for at sige tak til alle jeres inlæg og gider ikke høre på at folk sviner hinanden til, så hver sød at respektere dette da jeg behøver et helhedsbilled af ham fra alle sider.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  berider: Søren Hedegaard??
  • #1   1. feb 2011 I connemaraforeningen har vi brugt ham til vores kvalitetsbedømmelse (en form for egnethedstest) og jeg synes han var rigtig god.
    Han tog det stille og og roligt uden at være for passiv hvis man kan sige det sådan.
    Det er selvfølgelig svært at bedømme ud fra sådan et arrangement, men jeg synes i hvert fald det virkede til at han var super dygtig.

• #2   1. feb 2011 jeg har været i praktik oppe ved Søren et par gange. og Søren er klart en berider jeg kan anbefale. Han tager det stille og rolig, og er super flink ved hesten. Kan rigtig godt lide Sørens ridestil, det er den berider jeg synes aller bedst om smiley

• #3   1. feb 2011 hejsa .
    jeg synes Søren er kanon dygtig . især til ungeheste.
    ham kan jeg kun anbefale! smiley han har en fantastisk tålmodighed, og bliver ALDRIG sur på hesten, hvis den gør noget .. han er og bliver fantastisk ..

• #4   1. feb 2011 Han er en af de mest tålmodige beridere du kan finde..
    Jeg har haft min hest i tilridning ved ham, og hun var/er ikke en nem hest. han klarede det super flot og tog det virkelig i hestens tempo..

Jeg kan klart anbefale ham!

• #6   6. mar 2011 tak smiley har bestemt mig for at der skal min plag hen.. så nu leder jeg ikke mere.. men har en god mave fornemmelse og glæder mig til den skal afsted.. var lidt bange før hen for at skulle sende den et sted hen hvor den fik brydt sin store tillid til mennesker.. for den er kærligheden selv og mere end tillidsfuld når det gælder mennesker

Kommentér på:
berider: Søren Hedegaard??

Annonce