{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stejl på kommando
  • #1   14. mar 2011 søg på google og forummer herinde... Det spørgsmål har været oppe en del gange.(;

• #2   14. mar 2011 okay:)

• #3   14. mar 2011 Jeg ville blive tosset hvis min part lærte en af mine heste at stejle! Hvorfor lære den sådan noget?

• #4   14. mar 2011 Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme, hvad du skal lære din hest, men det er utrolig dumt at lære den at stejle. At en hest lærer det, kan gå hen at blive en dårlig vane, så den begynder måske på det, når den ikke skal. Det er ikke "sejt" at have en hest der kan stejle, synes jeg ikke.
    Så sent som i dag stejlede min pony med mig, og jeg var lige ved at falde af - en utrolig dårlig oplevelse.

• #5   14. mar 2011 Vi har haft lånt en pony som havde lært at stejle på kommando og virkelig rejse sig på bagbenene som en cirkushest. Hun begyndte så at gøre det hvornår det lige passede ind i hendes hoved og hun var faktisk dybt utilregnelig i forhold til den adfærd.
    Med mindre vi taler en hest der ikke bruges til ridning og kun triks, er det i mine øjde dybt uansvarligt at lære sin hest dette. Det er nok en af de sværeste ting at "afkode" igen.

• #7   15. mar 2011 Undskyld, men nu siger jeg det direkte..

Hvis du havde part på min pony, og lærte den at stejle, havde jeg sagt med det samme jeg fandt ud af det, at du aldrig nogensinde skulle ride min pony igen!

Du skal IKKE lære en pony/hest at stejle med mindre det er DIN egen! :):)

Kommentér på:
stejl på kommando

Annonce