{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Hjælp .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for nogen tips til hvordan jeg kan få ham
til at stop med de ting..

Når man galopper på ham kan han finde på af sparke op og blive ved og andre gange kan jeg slet ikke stoppe ham og han bliver fuldstændig ondsvag han kan buk med mig o.s.v jeg har virkelig prøvet en masse for at få ham til at stoppe med det men jeg kan simpelhen ikke.
Og lige meget hvor dum han kan blive vil jeg ikke af med ham så det behøver i ikke at skrive herinde :)..
Det samme med hvis man traver på ham kan han lige pludslig få den idé til af ryk hovedet helt ned også når jeg rykker det op igen ryger det direkte ned igen som om han ville ha mig af ham.

Andre gange kan han være så skide sød og slet ikke lave noget ballade med mig og det mærkeligt for i en laang periode var der slet ingenting med ham også lige pludslig vil han hop over hegn og alt muligt med mig så er stoppet med at ride på bane lige pt da jeg ikke har lyst til at han bare skulle tag den tværs over hegnet , jeg tror også han tager bidet fra mig (hvis i ved hvad jeg mener)
der er overhovede ingen problem når jeg rider med nye heste men hvis jeg rider både alene og med dem han står på fold med er han kold i røven over hvad han har gang i.

Håber altså lidt på i kan hjælpe mig nu for jeg kan ikke
finde ud af hvad jeg skal gøre længere :-).

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ..
  • #1   16. mar 2011 hvis det ikke er pga smerte.. så kan du prøve at dreje ham ind, så kan hesten ikke bukke eller løbe, og først lade ham rette ud når han er faldet ned

• #2   16. mar 2011 en sigende overskrift ville hjælpe dig..

men tror du ikke bare din hest har en tillært adfærd som du skal ha trænet væk.

eller at den har nogle spændinger i kroppen som gør at han har ondt.

og så tilsidt er din sadel tilpasset ordenligt til ham? for dårlig tilpasset sadler kan give noge "sjove" reaktioner ved heste

• #3   16. mar 2011 hmm osse en god ide at skrive den bliver brugt til væddeløb kan være du kommer til at give et misvisende signal så han tror han bare skal løbe

• #4   16. mar 2011 Som stine tænker også først få tjekket for problemer. sadel tænder ryg osv.
    Ofte har de et problem når de kobler hjernen fra. ellers så vil jeg da klart sige undervisning. det påkrævet når man ender ud i problemer. en underviser kan se hvornår i konflikter, hvad i skal arbejde på, og give dig konkrete løsninger som passer lige dig og din hest.

Og ja det koster penge, men det gør alt med en hest.

• #5   17. mar 2011 Jeg har fået tjekket det med smerter osv , igen idag stod det på problemer vi startede med det hele gik godt og fint i skridt ligeså stille,
    igennem byen så kommer vi redens over vejen hvor så han synes det igen kunne være sjovt af lave en masse ting.
    Jeg har prøvet en masse han har også masser af tillid ved jeg , :-)..

& sadlen er helt til pas til ham har tjekket..

• #6   27. mar 2011
    Tjek www.siana.dk

Kommentér på:
Hjælp ..

Annonce