{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Opstart af fuldblods hoppe. {{forumTopicSubject}}

hej smiley
jeg købte gucci i januar måned( meget undervægtig).
Nu har jeg sat hende igang. Hun havde ikke en eneste muskel på sig og ingen sadle kunne lægge på hende. efter jeg har kørt dette program på hende er hun ved at se pæn ud.

fodre med: 3x dagligt.
Spillers
Soya strå
Biotin
valset byg
soya olie.
Fri adgang til wrap(næsten) engang imellem greenpower.

Mandag: longe arbejde med passora på begynder niveau( efter bliver hun masseret og får løsnet muskler i hals & bagparti).

Tirsdag: longe arbejde med indspændninger + trav over bomme. får at løfte hendes gang.

Onsdag: plejer vi at ride en tur i skoven for at finde appetit smiley hygge/ nusse dag.

Torsdag: leg i longe over spring og diverse.

Fredag: samme som om mandagen.

- obs. vil til at ride hende.
har i nogle forslag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af fuldblods hoppe.
  • #1   17. mar 2011 hvis du har fået hul på hende så ville jeg da starte med et alm genoptrænings program

  • #2   17. mar 2011 hun har været igang med det her den `sidste halvanden mdr. og der sker noget hele tiden med hendes opbygning? ville bare hører råd? alm. genoptrænings program fortæl?

  • #3   17. mar 2011 (link fjernet)

    her er et forslag til genoptræning.

    du kan helt sikkert os ringe til din dyrlæge og så kan i sammen lave et tilpasset program til jer.. smiley

    har du en Træner? en berider til at undervise dig? for han/hun kan os lave et program til jer samt hjælpe dig ordenligt igang smiley

    det er jo svært at sige hvad du skal/kan når jeg ikke ved hvor hesten er henne i sin balace og hvordan du rider smiley

    jeg var i hvert fald utrolig glad for min træner som hjalp mig utroligt godt igang smiley


Kommentér på:
Opstart af fuldblods hoppe.

Annonce