{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.868 visninger | Oprettet:

Tilridning sjælland {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en hoppe på 6 år som er trense- og sadelvant. Det var min mening af tilride hende selv, men må indse at det ikke kommer til at lade sig gøre.
Ville høre om der er nogen som tilbyder tilridning i vestsjælland? omkring roskilde/holbæk står hun. Det må helst ikke være for dyrt da jeg næsten ingen penge har.
Kram amanda.
Håber i kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilridning sjælland
  • #1   20. mar 2011 det skal helst foregå hjemme smiley altså hvor hun står .

• #2   21. mar 2011 Jeg vil anbefale joel shytt han har tilredet min, og kører gerne ud.
    Det koster desværre noget ja. Men tilgengæld for du en kanon hest ud af det, og du vælger jo selv hvor mange gange du vil have ham ud, jeg står lidt udenfor Roskilde og ser ham gerne pt. gange om måneden, så han er herude af.
    Sender dig lige hans nummer pb så kan du jo altid tage en snak med ham.
    V.h Tina

• #3   21. mar 2011 Uha, jeg ved godt, at jeg af nogle får hug for at foreslå dette, men gør det nu alligevel.
    Shane Moesel kører også ud til kunder for at tilride deres heste. Det koster omkring 1500 kr pr. gang og oftes bruger han kun 1-2 gange.

• #4   21. mar 2011 Tina J: Man kan da absolut ikke tilride en hest på 2 gange. Man kan gøre den ryttervant, men heller ikke mere end det. Og 1500 kr er da åndsvagt dyrt, min underviser tager 4000 kr for at have en hest i tilridning i en måned.

Jeg vil anbefale det samem som Line. Hvis det kan lade sig gøre, så gør det i samarbejde med en dygtig underviser. Det er billigere og sjovere smiley

• #5   21. mar 2011 Nå ja, undskyld mig. Men kunne jo godt være, at hun havde mod på det, hvis den blev ryttervant. ro på nu, var jo bare et forslag.

• #7   21. mar 2011 tak for alle forslagene har skrevet en pb til jer som jeg synes lyder intra

Kommentér på:
Tilridning sjælland

Annonce