{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilvending til skridtmaskine/løbebånd?
  • #1   16. apr 2011 Da jeg skulle tilvænne min tidliger hest til skridtmaskine, så gik jeg med hende, i starten og at den var tændt hvor jeg bare skubbet til den, også da hun havde fundet ud af at hun skulle gå, så tændte vi den, men jeg stadig gik der inde, og viste jeg at hun skulle vende når den stoppet, og efter der så fandt hun ud af det,

• #2   16. apr 2011 Vi plejede at trække hestene op på båndet, stå stille, rose lidt og så ned igen. Det gjorde vi nogen gange, til hesten var fortrolig med at gå op på den der sære tingest;o)

Herefter blev båndet sat på et roligt skridttempo og startet når hesten var oppe og for- og bagbum var lukket.
    Der står så en ved hesten når båndet startes, og siger "hyp" (hvad signal man nu bruger) til hesten når båndet startes.

Vi havde aldrig problemer med heste der skabte sig eller noget -de har så osse alle været vandt til at blive trukket forbi båndet dagligt når andre heste gik på det, så lyden osv var ikke uvandt.

• #3   16. apr 2011 Ja okay, det lyder jo meget nemt egentligt smiley
    Jeg har heller slet ikke mulighed for at købe skridtmaskine eller lignende pt. men har da overvejet det meget, når vi engang flytter på landet og får hestene hjem.
    Kunne forestille mig at det ville være suverænt i forhold til at få hestene motioneret, hvis tiden er knap.

Men kan læse i et tidligere opslag herinde omkring skridtmaskiner, at de kan være direkte skadelige for hestene? Det forstår jeg overhovedet ikke, ved i noget om det?

• #4   16. apr 2011 Vi havde et da jeg arbejdede i Tyskland, og havde vel mellem 8-14 heste på det hver eneste dag.
    Har aldrig oplevet problemer i form af skader, skæv muskullatur e.l. så ved da ikke hvorfor det skulle være skadeligt

Personligt synes jeg det er en super opfindelse

• #5   16. apr 2011 Vi gik op, bandt ikke hesten, men havde træktovet i. så satte vi løbebåndet på langsomste tempo og så trak vi i hesten, som om vi bare var ude at gå.. Når hesten så gik, bandt vi den fast og stod bag hesten og 'slog med tungen' hvis den satte farten ned.. så den første gang gik den kun 10 min.. Så samme prosidure indtil hesten selv kunne gå deroppe, så blev den bare sat op og 5 i hastighed og så en halv time..

Kommentér på:
tilvending til skridtmaskine/løbebånd?

Annonce